جلالی: جمع بندی کاملی  بر ای ارا ئه لیست متفاوت  فراکسیون رهروان وجود ندارد

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در حال حاضر بحث و بررسی در مورد انتشار لیست جداگانه در حال انجام است، گفت: تا چند روز آینده مشخص می‌شود که لیست جداگانه و متفاوت می‌دهیم یا خیر.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا ، کاظم جلالی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران درخصوص انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان و اقدام حامیان لاریجانی و فراکسیون راهروان برای ارائه لیست جداگانه گفت: اینکه ما لیست متفاوتی ارائه کنیم هنوز جمع‌بندی کاملی وجود ندارد. البته بنده و برخی از دوستان از تهران کاندیدا شدیم اما اینکه کسانی از ما حمایت کنند یا نه و یا رای بدهند و رای ندهند را نمی‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم. به هر حال هر کسی اختیار تنظیم لیست خاصی دارد و نمی‌توان در مورد لیست هم مطلبی گفت.

وی در مورد اینکه آیا لیست جداگانه‌ای ارائه می‌شود،‌ گفت: روی این موضوعات بحث و بررسی می‌شود ان شاءالله تا چند روز دیگر تصمیم‌گیری و مشخص می‌شود.

جلالی با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران همواره نشان داده‌اند پای ارزش‌های دینی و انقلابی و آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند که به حضور گسترده و پرشکوه آنها در خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن موید این نکته است.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند. اکنون وظیفه مسوولان این است که با کار و تلاش زندگی مبتنی بر شایستگی را برای ملت فراهم کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که مردم به وظایفشان عمل کرده‌اند و ما مسوولان باید خجالت‌زده باشیم و اعتراف کنیم که آنگونه در شأن ملت ایران است کار و تلاش خوبی انجام نشده است.

جلالی ادامه داد: مسوولان باید تلاششان را مضاعف کرده و دعواها و جنجال‌های سیاسی و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را رها کنند. مردم انتظار دارند که مسوولان دعوا و جنجال ایجاد نکرده و بر سر قدرت با هم دعوا نکنند بلکه طبق رویه ملت ایران صرفاً در جهت ارزش‌های دینی و اسلامی و حفظ ایران اسلامی و تمامیت ارزشی در صحنه‌ها حضور داشته و عمل کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صرفاً به آرمان‌های اولیه انقلاب رسیده‌اند، گفت: انقلاب یک جریان سیال است و تمامی تلاش‌ها صورت گرفته تا در مسیر آرمان‌ها حرکت کنیم. حداقل مردم پای آرمان‌ها ایستادند. ما مسوولان باید بیندیشیم که چقدر در جهت آرمان‌ها حرکت کرده‌ایم.

203

کد خبر: 599610

وب گردی

وب گردی