معاون استاندار اردبیل مطرح کرد: گازرسانی به 400 روستای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید تعداد روستاهای گازدار استان از 300 به 700 روستا افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، علی آذر نژاد در آئین افتتاح طرح های گاز رسانی به 5روستای شهرستان بیله سوار اضافه کرد: تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود:قبل از انقلاب 50هزار مشترک دارای گاز بودند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 20میلیون مشترک گاز در کشور و حدود 23میلیون خانوار از نعمت گاز برخوردارند.

به گفته آذرنژاد؛ همزمان با ایام الله دهه فجر 382 پروژه در 10 شهرستان استان اردبیل با اعتبار 390میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار بیله سوار در مراسم افتتاح گاز رسانی گفت: خدمات‌ر سانی به مناطق روستایی در اولویت دولت تدبیر و امید است و نگاه ویژه ای به روستاییان به عنوان زحمت کشان عرصه تولید داخلی داریم.

آرام حلیم توسعه مناطق روستایی را پیش‌نیاز توسعه و آبادانی مناطق شهری دانست و بیان کرد: در صورت بی‌توجهی به مناطق روستایی و خالی شدن این مناطق از سکنه تبعات این امر دامنگیر مردم مناطق شهری و کل جامعه می‌شود چرا که روستاییان قشر تولیدکننده جامعه به شمار می‌روند که با از دست دادن این نقش بسیاری از مشکلات دامنگیر جامعه می‌شود.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه تا سال گذشته تنها به 23 روستا در این شهرستان گاز رسانی شده بود، عنوان کرد: 17 روستا در سال 1393از نعمت گاز برخوردار شدند و امسال نیز پروژه گازرسانی به 5روستا با اعتبار 900میلیون تومان به بهره برداری رسیدو گازرسانی به51 روستا نیز با اعتبار 81 میلیارد ریال امروز کلنگ زنی خواهد شد.

10900

کد خبر: 599723

وب گردی

وب گردی