دستور اکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای این دانشگاه در ضرورت تجلیل از شهدای مدافع حرم

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش‌نامه تجلیل از مقام والای شهدای گرانقدر مدافع حرم را به دبیران هیات امنای استان‌ها، روسای واحدهای جامع و مستقل و روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌نامه‌ای خطاب به دبیران هیات امنای استان‌ها، رئیس‌های واحدهای جامع و مستقل و رئیس‌های واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما آورده است: با توجه به ضرورت تجلیل از مقام والای شهدای گرانقدر مدافع حرم که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم اندیشه ناب اسلامی، مظلومانه و غریبانه به دست دشمنان بشریت به شهادت می‌رسند، تمامی واحدهایی که دانشجویان، دانش‌آموختگان، اعضای هیات علمی و یا کارکنان آنان در این راه به شهادت رسیده و یا به درجه رفیع جانبازی نائل می‌شوند موظفند نسبت به برگزاری مراسم باشکوه و در خور بزرگداشت شهدا در هر واحد اقدام نمایند.

در این بخش‌نامه، از رئیس واحدهای مربوطه خواسته شده است همراه با معاونان و مدیران واحد به منزل شهید مدافع حرم بروند و از اعضای خانواده شهید تقدیر کنند. هم‌چنین بخش‌نامه تاکید دارد که در صورت جانباز شدن یک مدافع حرم، مسئولان واحد در منزل جانباز حاضر شوند و او را مورد تقدیر قرار دهند.

در ادامه بخش‌نامه آمده است: در مواردی که خانواده‌های معظم این شهداء خواسته‌هایی دارند که از طرف دانشگاه قابلیت اجرا دارد، مراقبت و حداکثر همکاری و پیگیری معمول شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت اجرای بخشنامه را بر عهده رئیس‌های واحدها و مراکز‌ آموزشی گذاشته و اداره کل امور شاهد و ایثارگران را موظف کرده است که گزارش دقیق اجرای بخش‌نامه را ارائه کند.

10101

کد خبر: 599813

وب گردی

وب گردی