مریلا زارعی: پس از «درباره الی» دیگر به سیمرغ فکر نمی کنم

مریلا زارعی گفت: مهم این است که به عنوان یک بازیگر چقدر توانسته ام در راستای قصه و فضای فیلم نامه و فیلم به نقش جهت دهم.

مریلا زارعی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که در کدام یک از فیلم هایی که در جشنواره امسال داشته، بهتر بازی کرده است؟ گفت: هر سه فیلم را دوست دارم و نمی توانم بگویم که در کدام فیلم بهتر ایفای نقش کرده ام یا کدام نقش را بیشتر دوست دارم زیرا برای هر سه اثر تمام توان و انرژی ام را به کار گرفته ام و به نظرم مخاطبان بهتر می توانند در این زمینه نظر دهند.
مریلا زارعی درباره چگونگی انتخاب نقش هایش در سینما گفت: در وهله اول کارگردان برایم مهم است و اگر با فیلمنامه ای مواجه شوم که کارگردان و گروه سازنده را نشناسم سعی می کنم آن را نپذیریم مگر اینکه کارگردان اثر تفکر و ویژگی هایی داشته باشد که مرا نسبت به پذیرفتن نقش مطمئن کند.
این بازیگر در ادامه گفت: همیشه از تکرار فاصله گرفته ام؛ البته لازم است بگویم نقش تکراری با تکرار یک نقش تفاوت دارد. به طور مثال شاید تا کنون چندین بار در فیلم های مختلف نقش مادر را بازی کرده باشم و این ایراد نیست. مهم این است که به عنوان یک بازیگر چقدر توانسته ام در راستای قصه و فضای فیلمنامه و فیلم به نقش جهت دهم.
بازیگر فیلم سینمایی "شیار 143" ادامه داد: خوبی سینما این است که می توانم آن بخشی را که در زندگی واقعی من نیست، تجربه کنم؛ و همین برای من تجربه لذت بخشی است.
این هنرمند همچنین گفت: بازیگر یعنی کسی که در نقش های مختلف زندگی می کند و من نیز به عنوان بازیگر سعی می کنم آن زندگی را پررنگ تر کنم.
زارعی به عنوان یک بازیگر درباره تفاوت کارگردان های حرفه ای و کار اولی گفت: همکاری با کارگردان های قدیمی تر برای من به عنوان یک بازیگر امنیتی را به همراه دارد که باعث می شود خودم را راحتر به آنها بسپارم اما زمانی که با کارگردانی کار اولی همکاری می کنم شاید این امنیت کمتر باشد و سعی می کنم با ریز شدن در جزئیات و تعاملی که با کارگردان برقرار می کنم از درست بودن کاری که انجام می دهم مطمئن شوم و امنیت لازم را به دست آورم.
مریلا زارعی که پیش تر در جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین شده است در ادامه گفت: زمانی که در فیلمی بازی می کنم هرگز به جایزه فکر نمی کنم البته نمی توانم بگویم از همان ابتدا چنین روحیه ای داشته ام و هرگز به جایزه فکر نکرده ام اما پس از بازی در فیلم "درباره الی" این تفکر را کنار گذاشته ام؛ و اعتقاد دارم اگر مخاطب با نقش ارتباط برقرار کند و نقش دیده شود من جایزه ام را گرفته ام حال در کنار این موفقیت با ارزش اگر جایزه ای دیگری هم باشد خوشحال تر می شوم.
این بازیگر عرصه سینما در پایان گفت: امیدوارم آن هنرمندی موفق به کسب جایزه شود که زحمت بیشتری کشیده است.

503502

کد خبر: 599841

وب گردی

وب گردی