دانش‌آموزان این مدرسه‌ با جت شخصی به کلاس می‌روند!

در «مدرسه بین‌المللی نیویورک» که چیبان مدیریت آن را بر عهده دارد، دانش آموزان درس‌هایی را می‌خوانند که در مدارس عادی تدریس نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ، جانات چیبان که به خاطر همکاری‌اش با خانواده کارداشیان معروف شده است، در حال راه‌اندازی پروژه‌ای جدید در «ترامپ تاور» است؛ مدرسه‌ای که ظرافت‌های زندگی مرفهان را به دانش آموزان ثروتمند آموزش می‌دهد.


در «مدرسه بین‌المللی نیویورک» که چیبان مدیریت آن را بر عهده دارد، دانش آموزان درس‌هایی را می‌خوانند که در مدارس عادی تدریس نمی‌شود؛ از تشخیص انواع خاویار گرفته تا انتخاب صندلی‌های چرمی برای هواپیماهای جت شخصی. درواقع چنین تعلیماتی به آن‌ها کمک می‌کند پرافاده‌تر شوند!

چیبان اعتقاد دارد برای هر کودکی که در خانواده‌ای مرفه بزرگ می‌شود، یادگیری چنین مسائلی ضروری است. او ادامه می‌دهد: در شهری که چنین حجم عظیمی از پول در گردش است، یادگیری این دست مسائل اجتماعی ضروری است. اگر می‌خواهید الماس بخرید باید درباره‌ی درجه خلوصش بدانید.

دیگر درس‌هایی که در این مدرسه آموزش داده می‌شوند عبارت‌اند از تعلیم پرواز با هواپیماهای شخصی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، درس‌های اقتصادی و دیگر کلاس‌های کارشناسی و تکمیلی. تنظیم برنامه‌های درسی هم بر عهده خود چیبان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

20103

کد خبر: 599938

وب گردی

وب گردی