واحد تهران شمال در فهرست 10 دانشگاه برتر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

بنا بر رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه آزاد اسلامی با کسب رتبه هفتم از بین 304 واحد دانشگاه آزاد اسلامی، جزو 10 دانشگاه برتر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امیرعبداله مهرداد شریف، معاون پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در استان تهران بعد از واحد علوم و تحقیقات در جایگاه دوم قرار دارد".

وی با بیان این موضوع که این رتبه مدیون همت اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی است، اضافه کرد: با بسترهای فراهم شده و توانمندی های موجود، اهتمام جمعی مسئولان واحد بر این متمرکز شده است تا رتبه واحد بیش از این ارتقا یابد.

براساس این گزارش، علی‌محمد صفا‌نیا رئیس واحد تهران شمال نیز با تبریک این موفقیت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تهران شمال، ابراز امیدواری کرد که با استمرار همکاری و تلاش همه اعضای هیأت‌علمی و با بهره برداری از مجتمع عظیم آزمایشگاهی و سایر برنامه‌های واحد در خصوص تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های پیشرفته و همچنین تحرک بیشتر در تجهیز منابع علوم انسانی، شاهد کسب رتبه‌های بالاتر در کشور و حتی در سطح جهانی باشیم.

20101

کد خبر: 600154

وب گردی

وب گردی