چرا ناصر ممدوح از فضای دوبله دور شده است؟

ناصر ممدوح گفت:سال آینده اگر کار خوبی باشد چه در زمینه بازیگری و چه دوبله حتما باز می گردم.

ناصر ممدوح که چند سال است از عرصه فعالیت در حوزه دوبله و بازیگری دور است در رابطه با این موضوع به خبرنگار ایسکانیوز گفت:در چند سال اخیر به علت پاره ای از مشکلات و گرفتاری ها نتوانستم کار انجام دهم اما در سال آینده اگر کار خوبی باشد چه در زمینه بازیگری چه دوبله حتما باز می گردم.

وی افزود:در این مدت هم چند کار خوب بود اما به علت گرفتاری نتوانستم حضور داشته باشم.درست نیست که اکثر مستند ها و برنامه ها را من بخواهم حرف بزنم و این صدا مخاطب را آزار می دهد.

ممدوح در مورد عدم بازی در فیلم ها نیز اظهار داشت:در بازیگری هم همینطور، در بازیگری هم اگر قرار باشد مثلا در چهار برنامه حضور داشته باشم و بخواهند در یک زمان آن را به نمایش بگذارند مناسب نیست و خودم اصلا از این موضوع راضی نیستم.

بازیگر فیلم راه شب در رابطه با صداهای ماندگاری که در عرصه دوبله در یاد او مانده نیز گفت: صداهایی مثل زنده یاد احمد رسول زاده، زنده یاد عزت الله مقبلی، منوچهر اسماعیلی و... از صداهای ماندگار این عرصه بودند که در دهه طلایی دوبله یعنی دهه 40 دوبله آثار را بر عهده داشتند و ماندگار شدند.

این مدیردوبلاژ در ادامه با انتقاد از شبکه های ماهواره ای و شتابی که در کار دوبله وجود دارد گفت: من دوبله را دوست دارم و بارها هم گفته ام که اگر دوباره زاده شوم باز هم در همین عرصه فعالیت خواهم کرد اما در حال حاضر با وجود شبکه های ماهواره ای و شتابی که در کار دوبله وجود دارد این حرفه به تدریج ظرافت خود را از دست می دهد.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای جوانان گفت: حرف آخر اینکه آرزوی سلامتی و شادی برای جوانان دارم و امیدوارم که همیشه زندگی به کامشان باشد و این نهایت آرزوی من است.

ناصر ممدوح دوبلور و بازیگر کشورمان به دلیل علاقه زیاد به رادیو و کارهای نمایشی از سوی زنده یاد علاءالدین کاملی در سال ۱۳۴۰ به رادیو معرفی شد و از همان سال فعالیت های هنری خود را آغاز کرد. او فعالیت های زیادی را در کارنامه خود همچون مدیریت دوبلاژ سندباد و مارکوپولو و .. دارد.

505502

کد خبر: 600216

وب گردی

وب گردی