ارزیابی امام جمعه گرمسار گفت: همه امور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مثبت است

به گزارش ایسکانیوز؛ طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه هیات رئیسه این واحد دانشگاهی به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار دیدار وگفتگوکردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار با تبریک دهه مبارک فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از زحمات و تلاش های میرساردو، سرپرست، معاونین ومدیران واحد گرمسار که همدل و همراه هستند تشکر وقدردانی کرد وگفت : در مدت تصدی سرپرست فعلی واحد گرمسار برنامه ریزی ها در دانشگاه خوب بوده، رشته های متعددی به رشته های دانشگاه اضافه شده و وظیفه ما حمایت از مسئولینی است که کار و خدمت را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند است.

او اولویت دادن محیط دانشگاه را به سایر محیط ها یادآور شد و گفت: دانشگاه با سایر محیط ها و ادارات فرق می کند و باید زمینه تعلیم و تعلم در دانشگاه همیشه فراهم و آرامش هم حفظ شود.

امام جمعه گرمسار با ارزیابی مثبت از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و تلاش ها و زحمات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی، ایجاد امید به زندگی در مردم را از سیاست های دولت ها از ابتدای انقلاب تاکنون برشمرد و به هیات رئیسه دانشگاه توصیه کرد امید را در زیر مجموعه و همه دانشگاه حفظ و گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گرمسار گفت: معتقدم دانشگاه محیط سیاسی هست، اما محیط باند، گروه و جناح نیست و از ابتدای انقلاب هر نهادی، ارگانی و هر اداره ای در مباحث باندی وگروهی وارد شده واقعاً ضرر کرده و هر چه ما بتوانیم از مباحث باندی، جناحی و گروهی به دور باشیم، هم خدا و هم خلق خدا راضی است و هم به نفع مسئولین است هم به نفع دانشجو.

او ادامه داد: نباید اجازه داده شود شبهه نفوذ باندها، جناح ها و گروه ها در دانشگاه هم ایجاد شود و هیچ باند و گروهی احساس نکند در دانشگاه منافع حزبی، گروهی و شخصی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را بسیار وسیع برشمرد و از همراهی و همدلی کارکنان واساتید این مجموعه تقدیر کرد و گفت: در چنین مجموعه وسیعی مدیر هرچه قوی باشد، اگر زیر مجموعه همراه نباشند موفق نخواهد شد، چنانکه ائمه معصومین هم با توجه به اینکه عقل کل بودند اما همراهی کامل با ایشان نشد و در دانشگاه تقویت مدیران، تقویت سیستم اداری دانشگاه محسوب می شود.

در این جلسه طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از حمایت ها و راهنمائی های امام جمعه گرمسار از دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد و گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از مهر 93 تاکنون ارائه کرد.

همچنین محمد رضا محمدی ملایری، معاون پژوهش و فناوری، امید فرهنگیان مرندی، معاون فرهنگی و دانشجویی، هوشنگ ظهیری، معاون اداری و مالی، جلیل پورحاجی موتاب، رئیس دانشکده دامپزشکی و مدیران فرهنگی، حراست، شاهد و امورایثارگران گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

در پایان نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور هیات رئیسه دانشگاه و مردم به امامت امام جمعه گرمسار در مسجد جامع گرمسار اقامه شد.

20103

کد خبر: 600276

وب گردی

وب گردی