شکوری: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده اند

بازیکن تیم سایپا گفت: بازی با پرسپولیس اولین فینال از ده فینالی است که ما تا پایان فصل پیش روی خود داریم.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم شکوری درباره مسابقه هفته گذشته تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه ما به هدف مان در اصفهان رسیدیم. تیم ما با این انگیزه و نیت به اصفهان رفته بود که سپاهان را شکست دهد و در نهایت هم توانستیم یک برد دلچسب در خانه این حریف خوب کسب کنیم. این پیروزی به ما کمک کرد تا بتوانیم خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم. در حال حاضر شرایط به گونه ای شده که هر 5، 6 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

وی افزود: این هفته هم یک بازی دشوار دیگر مقابل پرسپولیس داریم. پرسپولیس این هفته ها یکی از آماده ترین تیم های لیگ محسوب می شود. هر چند که این تیم را در نیم فصل اول شکست دادیم اما قطعا این پرسپولیس با پرسپولیس نیم فصل اول تفاوت های عمده ای دارد. یک تیم خوب و پرانگیزه که فوتبال را به گواه کارشناسان زیبا هم بازی می کند.

بازیکن سایپا درباره تغییرات به وجود آمده در این تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل یک بازیکن بزرگ را از دست دادیم ولی خوشبختانه توانستیم یک بازیکن بزرگ دیگر را به جمع مان اضافه کنیم. در واقع خیلی اوضاع برایمان فرق نکرد. آندرانیک تیموریان بازیکن بزرگی است که قطعا او هم می تواند به تیم سایپا کمک کند.

شکوری در این ارتباط که بازی مقابل پرسپولیس با تماشاگران پرشورش تا چه اندازه کار را برای سایپا دشوار می کند گفت: پرسپولیس تیمی است که این هفته ها همه آن را تحسین می کنند و به همین خاطر تماشاگران پرسپولیس هم مثل همیشه پشتیبان تیمشان هستند. اتفاقا من فکر می کنم حضور هواداران پرسپولیس در بازی ما مقابل این تیم باعث ایجاد انگیزه در تیم ما هم می شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: شخصا دوست دارم این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و یکصد هزار نفر طرفدار پرسپولیس به ورزشگاه بیاید. چون هم خودم دلم برایشان تنگ شده و هم مدتی است در ورزشگاهی پر از جمعیت مقابل هیچ تیمی بازی نکرده ام

شکوری افزود: قطعا قبل از شروع این دیدار با نیمکت نشینان پرسپولیس دیدار می کنم. من سه فصل خیلی خوب با این تیم داشتم که در دو فصلش با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شدیم. البته من در حال حاضر بازیکن سایپا هستم و همه تلاشم را انجام می دهم تا تیمم با موفقیت در این دیدار از زمین خارج شود.

بازیکن سایپا در این باره که آیا به کسب سهمیه یا عنوان قهرمانی از سوی تیمش در این فصل امیدوار است توضیح داد: صد در صد. هدفگذاری مدیران باشگاه و مربیان تیم ما از ابتدای فصل این بوده که حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم و همه ما بر این باور هستیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

604/601

کد خبر: 600382

وب گردی

وب گردی