شرکت ال‌جی امروز گوشی دیگری به نام LG Stylus 2 را معرفی کرد به عنوان جایگزین گوشی G4 Stylus به حساب می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ،در حالی که شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی‌های LG X Screen و LG X Cam و G5 را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند، این شرکت امروز هم یک موبایل جدید معرفی کرد که قصددارد آن‌را هم در کنفرانس جهانی موبایل به نمایش در بیاورد.

ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که قلم این محصول از تکنولوژی (Nano-Coated Tip) بهره می‌برد که باعث می‌شود دقت بیشتری داشته باشد. گوشی LG Stylus 2 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت 720p بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند، ۷٫۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۵ گرم وزن دارد. به احتمال زیاد برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، استفاده شده است. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۱٫۵ گیگابایت رم و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌آیند. ال‌جی برای گوشی جدید خودش از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی LG Stylus 2 با اندروید 6.0 و در سه رنگ سفید، نقره‌ای و قهوه‌ای راهی بازار می‌شود. ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که این تلفن همراه هوشمند قیمت مناسبی خواهد داشت.

20103

کد خبر: 600680

وب گردی

وب گردی