کمالی: تهمت زدن به  دولتمردان در محافل سیاسی دنباله بگم بگم‌های گذشته است

دبیرکل  حزب اسلامی کار تخریب های اخیر علیه دولت را دنباله بگم بگم های گذشته دانست و گفت: کسانی که قصد امربه معروف در جامعه دارند باید روشی را پیش بگیرند که از مجاری قانونی استفاده کنند،نه اینکه خلاف قانون و به طور مستقیم وارد این نوع گفتگو ها شوند.

حسین کمالی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به تخریبهای اخیر علیه دولت گفت: در جامعه رعایت اخلاق کمرنگ شده و گفتگوهایی که از سوی برخی جریان های سیاسی صورت می گیرد تا حدودی خشن و نامناسب است و این عمل از سوی هر شخصی انجام شود باید مراجع ذیربط به آن رسیدگی کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهند.

دبیرکل حزب اسلامی کار با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه،بیان کرد: اینکه مطالبی را بیان کنند که باعث هتک حرمت و آبروی افراد شود روش درستی نیست و فضای پرخاشگرایانه ایجاد می شود و شرایطی به وجود می آید که گروههای مختلف به خود اجازه می دهند مطالبی را در مورد یکدیگر ابرازکنند که ممکن است قابل رسیدگی در دستگاه قضایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص به مباحث مطرح شده پیرامون عملکرد مسئولان مربوط به مردم نیست، افزود : در هر موردی که کمبود و ایراد و فساد در نهادهای دولتی مشاهده می شود، باید از مراجع قانونی به آن رسیدگی کنند نه اینکه افراد به طور مستقیم و بدون رسیدگی در جامعه مطرح کنند،لذا با این روش تنها آبروی انسانها را مورد خطر قرار می دهند.

کمالی با تایید اینکه تهمت زدن به دولتمردان در محافل سیاسی دنباله بگم بگمهای گذشته است، گفت : تخریب افراد و به تعبیری افشاگری ها به صورت یک نوع روش برای ابراز عقیده درآمده است اما مردم امروزه مانند گذشته هر چیزی را نمی پذیرند و کسانی که قصد امربه معروف در جامعه دارند باید روشی را پیش بگیرند که از مجاری قانونی استفاده کنند نه اینکه خلاف قانون و به طور مستقیم وارد این نوع گفتگو ها شوند.

دبیر کل حزب اسلامی کار پیرامون لیست ائتلافی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان بیان کرد: فهرست ارائه شده،لیستی نیست که همه را راضی کند لذا در بعضی از بخش ها و افرادی که در لیست هستند شاید نظرات دیگری داشته باشند اما در مجموع این جمع بندی صورت گرفته و لیست نهایی شده است و همه نیروها با حمایت از آن باید کمک کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

203/201

کد خبر: 601158

وب گردی

وب گردی