صافی:تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی اجازه ی  رونمایی به ستاره ها را نمی دهد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تیم اجازه نمی دهد ستاره ها جلوی ما قد علم کنند.

احمد صافی در مصاحبه با ایسکانیوز در خصوص بازی های روز سه شنبه 27/11/94 اینگونه اظهار کرد:به غیر از چند بازی که بچه ها نتوانستند توقعات مارا برآورده کنند بازی ها بسیا عالی بود.

هر چه بازی ها پیش می رود کار تیم سخت تر و جانگیر تر می شود ما سه برد و یک باخت داشتیم از نظر من خوب بود و من از بچه ها رضایت داشتم.

وی در موردعملکرد بازیکنان گفت:سجاد گنج زاده بسیار فوق العاده بود و کاملا نظر من را جلب کرد و به همه نشان داد که توانایی های لازم را دارد از آقایان سلطانی،درفشی و ... راضی بودم .

فکر می کنم که آرام آرام به آن آمادگی لازم می رسیم که بتوانیم در در فینال شرکت کنیم و امسال قهرمان باشیم زیرا ما توانایی تیم را دیدیم و فهمیدیم که آمادگی های لازم را دارند.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با شانس قهرمانی شان اینگونه خاطر نشان کرد:آنچه که از تیم ما و کادر فنی انتظار می رود ، گرفتن جام قهرمانی است اما حقیقت دنیای ورزش و رقابت این است که هیچ کس نمی تواند اطمینان دهد امسال تیمش قهرمان هست زیرا با حریفانی رو برو می شود که شاید آن ها قوی تر باشند و یا ضعیف تر پس نمی شود پیش بینی کرد که تیم قهرمان می شود یا خیر.

من فکر می کنم بچه های تیم اگر از خود واقعی شان و تجربه ای که دارند استفاده کنند انتظاری که ما و طرفداران دارند به واقعیت تبدیل می شود و تیم قهرمان است اما با توجه به این که کاراته ایران پر از پتانسیل است و همیشه بازیکنانی به روی کار می آیند که با بازی هایشان همه را غافلگیر می کنند.

اما تیم ما هم از بازیکنانی قدرتمند و حرفه ای تشکیل شده است که اجازه نمی دهند این ستاره ها جلوی ما قد علم کنند.

و البته این جمله باید تأکید شود که تیم کاراته دانگاه آزاد اسلامی از بهترین بازیکن ها ساخته نشده است و اگر دقت کنیم همه ی تیم های از بازیکنان شناخته شده و قدرتمندی استفاده می کند از جمله تیم نفت و ...

صافی در خصوص رضایتش از حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی گفت:از نظر من مجموعه دانشگاه آزاد پس از سال ها پایه سازی و زحمت کشیدن حالا به بهترین شکل ممکن از لحاظ مکانیزه شدن و قانون مند بودن است و دادگان با تیمش به بهترین نحوه ی ممکن دارند به خوبی در امر باشگاه داری مدیریت می کنند .

ما ممنون هستیم و به جرعت میتوانم بگویم دانشگاه آزاد یکی از برترین باشگاه های فرهنگی است که دارد به چند رشته مختلف ورزشی رسیدگی می کنند اما الان مثلا باشگاه استقلال با حجم زیادی بودجه و امکانات نظم ندارند .

وی در خاتمه افزود:من تشکر می کنم از کادر فنی تیم کاراته دانشگاه ازاد اسلامی زحمات بسیاری برای این تیم کشیده اند و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

خوشحال می شوم که ورزش ایران در سال هایی که پیش رو دارد بتواند از این پتانسیل ها و استعداد هایی که دارد استفاده کند و همشه موفق باشد.

605/601

کد خبر: 601173

وب گردی

وب گردی