دستگاه های نظارتی از ورود پول های کثیف به انتخابات جلوگیری کنند

نامزد ائتلاف اصولگرایان با اشاره به مهمترین رخداد فضای سیاسی کشور، گفت: مهمترین موضوع قبل از حضور مردم پای صندوق های رای نظارت دولت، دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی برای جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا ، زهره الهیان روز چهارشنبه در نشستی در خبرگزاری مهر افزود: مردم شفافیت مبتنی بر عدالت را در انتخابات می خواهند تا حق الناس حفظ شود.


وی با اشاره به اینکه باید از ورود پولهای کثیف به انتخابات جلوگیری شود ، ادامه داد: این موضوع به سلامت انتخابات آسیب خواهد زد و باید جلوی افرادی که این سوابق را دارند گرفته شود.


به گفته این فعال اصولگرا، اثرات ورود پول های کثیف به انتخابات در مجلس شورای اسلامی آینده پدیدار خواهد شد .


الهیان همچنین ضمن محکوم کردن جنایت عربستان سعودی در یمن و اعزام نیرو به سوریه گفت: این اقدامات کشور عربستان سعودی نقض حقوق بشر است و جمهوری اسلامی ایران باید مواضع فعالانه تری نسبت به آن داشته باشد.


وی افزود: جنایاتی که توسط عربستان سعودی از تعرض به دو جوان ایرانی در فرودگاه تا سقوط جرثقیل در مکه و فاجعه منا صورت گرفت نشان دهنده جنایت های عربستان در قبال دولت ایران است .


این فعال اصولگرا اضافه کرد: آنها حتی از تحویل اجساد ایرانی ممانعت و کارشکنی می کردند تا زمانی که رهبر انقلاب موضع خود را اتخاذ نمودند اما دستگاه دیپلماسی کشور در برابر این مواضع اقداماتش منفعل بود .


به گفته الهیان شاید دشمنی آمریکا هنوز مورد باور برخی از مسئولان کشور نیست و برخی ندانند که امروز امریکا از سر ناچاری به مذاکره روی آورده است بنابراین دستگاه دیپلماسی با مواضع محکم و قاطع، دوست را از دشمن جدا کند.


وی همچنین در خصوص مواضع دولت در خصوص یارانه گفت: به نظر می رسد حذف گسترده و یکباره یارانه ها به صلاح نباشد بنابراین دولت شرایط این را دارد که حساب های بانکی و شفاف شدن اطلاعات را مشخص کند و طبق نظرسنجی انجام شده اکثریت مردم موافق این بوده اند که حساب ها شفاف شوند و بر اساس سطح درآمد، یارانه ها پرداخت شود.


کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه آثار پسابرجام کمتر از سوی مردم احساس می شود ، اظهارداشت: بیش از همه، پس از اجرای برجام سرمایه گذاری خارجی تقویت شده است.


الهیان گفت: دولت باید برای حل مشکل بیکاری برنامه جامعی برای حمایت از تولید کننده داخلی داشته باشد و اگر قرار است قراردادی برای تعامل اقتصادی و تبادل تجاری منعقد شود باید در زمینه وارد کردن تکنولوژی باشد.

203/201

کد خبر: 601197

وب گردی

وب گردی