90 درصد  از 30 هزار مراجعه کننده به بیمارستان ساسان در ماه، جانبازند/ در ماه 100 هزار ایثارگر بستری می شوند

رئیس بیمارستان ساسان با بیان اینکه ماهانه بیش ار 30 هزار مراجعه کننده در بیمارستان ساسان پذیرش می‌شوند، گفت: 90درصد مراجعه کنندگان بیمارستان ساسان، جانبازان هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان علیرضا توکلی در باره تسهیلات درمانی برای جانبازان گفت: بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان ساسان جانبازان هستند.

او ادامه داد: جانبازان کشور تحت پوشش بیمه ایران، بیمه نیروهای مسلح، بیمه تکمیلی و غیره هستند.

رئیس بیمارستان ساسان با تاکید بر اینکه تمامی هزینه‌های درمانی ایثارگران در بیمارستان رایگان است، تاکید کرد: هیچ هزینه‌ای از ایثارگران دریافت نمی‌شود و اولویت پذیرش بیمار در این بیمارستان با خانواده شهداء و ایثارگران است.

توکلی با اشاره به اینکه ماهانه بیش ار 30 هزار مراجعه کننده در بیمارستان ساسان پذیرش می‌شوند، مطرح کرد: روزانه بیش از یک هزار نفر به بیمارستان مراجعه می‌کنند، و در ماه تعداد 100 هزار ایثارگر بستری می‌شوند.

او در رابطه با خدمات دندان پزشکی به جانباران و خانواده شهداء گفت: متاسفانه خدمات دندان پزشکی به علت مشکلات فضا در این بیمارستان وجود ندارد.

رئیس بیمارستان ساسان در خاتمه افزود: تمامی افرادی که دارای مجروحیت فک دندان یا درصد جانبازی آن ها بیش از 70 درصد است، می‌توانند مبلغ خدمات دندان پزشکی خود را از از بنیاد شهید یا طرف قرارداد بیمه‌های خود بگیرند.

105105

کد خبر: 601295

وب گردی

وب گردی