تجلیل مدیر کل امور اجتماعی استانداری از انجمن مهر امید

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل با اهدای لوحی از تلاش های انجمن مهر امید در راستای ترویج فرهنگ نذر کتاب تجلیل کرد.

در این لوح شفیع شفیعی مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل خطاب به توحید مهدوی دبیر انجمن مهر امید آمده است: امروز جامعه برای توسعه فرهنگی، بیش از پیش نیازمند افزایش مطالعه است و این کار علاوه بر برنامه های نهادهای دولتی، نیازمند ورود NGO های فعال در حوزه های فرهنگی است.

این لوح اضافه می کند: انجمن مهر امید با برگزاری برنامه مبتکرانه و خلاقانه «آئین نذر کتاب» در اردبیل و ادامه آن به صورت «کاروان های نذر کتاب» گامی استوار در این عرصه برداشته و حرکتی ماندگار را در پیشانی فرهنگ استان اردبیل حک کرده و به یادگار گذاشت.

در ادامه لوح ابراز امیدواری شده است: با اتکا به خداوند لایزال، همواره در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل به مانند گذشته فعالیت خود را ادامه دهید و همواره در این راه پیشگام باشید.

انجمن مهر امید از تشکل های غیردولتی است که از وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت گرفته و امسال به عنوان یکی از NGOهای فعال کارهای ماندگاری از خود به جای برگذاشت.

برگزاری جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور با موضوعات مشکلات جوانان و مسائل ورزشی، برپایی غرفه آئین نذر کتاب که در طول 3 روز حدود 3 هزار کتاب نذری به مردم اردبیل اعطا شد، برگزاری مراسم نیلگون مهربانی در راستای اجرای برنامه به کودکان بی سرپرست، راه اندازی 2 کاروان نذر کتاب، اجرای برنامه بخور به حساب مهربانی ها و موارد دیگر از جمله برنامه های فرهنگ ساز و تاثیرگذار انجمن مهر امید بود که برخی از آنها در سطح استان و حتی کشور به برندی برای فعالیت فرهنگی تبدیل شده و استان اردبیل را در این مورد زبانزد کرده است.

کد خبر: 601366

وب گردی

وب گردی