سرکرده توزیع هروئین و شیشه در اتوبان چمران دستگیر شد

موادفروشان اتوبان چمران در عملیات پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران در راستای دریافت چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه در آدرس اتوبان چمران، زیر پل ملاصدار عده ای مواد فروش اقدام به توزیع و فروش مواد افیونی می کنند؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.


در ادامه تیمی از ماموران به موقعیت اعزام شدند و در این راستا در جهت دستگیری و جلوگیری از فرار متهمان اقدام به شلیک دو تیر هوایی و یک تیر مستقیم نمودند که 3 تن از عاملان اصلی و سرکردگان توزیع هروئین و شیشه در اتوبان چمران به نام "ر.ح" که با تیر مستیقم پلیس مجروح شد و دیگری به نام های "م.ح"و "ش.ن" دستگیر شدند.

طی بازرسی بدنی به عمل آمده از متهمین مقدار 20گرم شیشه، 3گرم گراس ، مبلغ 6میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد ، 2عددترازو ، یک عدد چاقو ، یک عدد تبر و دو عدد پایپ کشف گردید.

سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت :متهم ردیف اول پس از حضور اورژانس 115 جهت مداوا به بیمارستان منتقل و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از متهمان توقیف و روانه پارکینگ شد.

105105

کد خبر: 601542

وب گردی

وب گردی