نگاهی به پیش بازی بایرن مونیخ-دارمشتات

دیدار بایرن مونیخ و دارمشتات (1 اسفند ماه) در وزرشگاه آلیانز شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، بایرن مونیخ و دارمشتات از سری مسابقات بوندسیگا 1 در هفته ی بیست و دوم شنبه (1 اسفند) در ورزشگاه آلیانز مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در حالی است که بازی رفت دو تیم با برتری 0-3 بایرن مونیخ به پایان رسید.

بایرن در اندیشه ی حفظ رکورد پیروزی در آلیانز
تیم گواردیولا که تمامی بازی های خانگی خود را در این فصل با پیروزی پشت سر گذاشته است، امروز نیز در اندیشه خلق یک پیروزی دیگر در مقابل تیم دارمشتات می باشد. شاگردان گواردیولا در 10 بازی خانگی این فصل خود موفق به زدن 34 گل شده اند که این خبر برای هر خط دفاعی که در مقابل آنها صف آرایی می کند ناخوشایند است.
همچنین اف سی هالیوود که این روزها با لشکری از مصدومان در خط دفاعی مواجه است، پس از نمایش های کم نقص کیمیش و آلابا در قلب خط دفاع کمی خیالشان از این بابت راحت شده، و بازگشت بنعطیه،ریبری و گوتزه به تمرینات از خبرهای خوب اردوی مونیخی ها محسوب می شود. باواریاییها در دیدار هفته گذشته خود در زمین آگزبورگ یکی از کم نقص ترین عملکردهای این فصل خود را نشان دادند و با نتیجه 3-1 از سد این تیم عبور کردند تا فاصله 8 امتیازیشان با دورتموند حفظ شود. درخشش لواندوفسکی برای بایرنی ها پایانی ندارد، لوا در سال 2016 با یک نمایش خیره کننده خود را نیز با 21 گل به صدر جدول گلزنان رسانده است و در دیدار مقابل دارمشتات می تواند به تعداد گل های خود نیز اضافه کند.

دارمشتات و اندیشه ی فرار از منطقه ی خطر
نیلوفری های (Die Lilien) ایالت هسن که در این فصل با هدایت مربی جوان و با دانش دیرک شوشتر نتایج قابل قبولی را به دست آورده اند، در بیست و یک بازی گذشته خود موفق به کسب 6 پیروزی ، 6 مساوی و 9 شکست شده و با 24 امتیاز در رده ی 13ام جدول حضور دارند. به علاوه آنها در بازی هفته گذشته خود مقابل لورکوزن با کمی بدشانسی نتیجه 1-0 برده را با باخت 2-1 عوض کردند تا با توجه به فاصله کم تیم ها در جدول وضعیت خود را خطرناک ببینند. به علاوه دارمشتات در خارج از خانه توانسته مقابل غول های بوندسلیگا همانند دورتموند و لورکوزن نتیجه بگیرد. آنها از 24 امتیاز خود 17 امتیاز را در خارج از خانه کسب کرده اند و این موضوع می تواند کورسوی امیدی درجهنم آلیانز برایشان ایجاد کند.

ژرم بوآتنگ ، خاوی مارتینز ، هولگر باداشتوبر و اِسوِن اُلریش مصدومان بایرن مونیخ و همچنین کونستانستین راووش ، پیتر نیمِیر ، ژرم گوندورف ، آیتاش سولو و مارسل هلر 5 محروم تیم درامشتات در این بازی می باشند.

604/602

کد خبر: 601598

وب گردی

وب گردی