راه اندازی نخستین مرکز مشاوره پردیس سلامت  در مرکز تهران

مرکز مشاوره پردیس سلامت با هدف ارائه خدمات روان شناسی و مشاوره به شهروندان ؛ از سوی شهرداری منطقه 11 و با همکاری بیمارستان تخصصی روزبه تا چند روز آینده  راه اندازی و آماده پذیرش شهروندان تهرانی می شود.

به گزارش ایسکانیوز مرکز مشاوره پردیس سلامت با هدف استفاده از پتانسیل مشاورین خانه های سلامت برای کارآمدی مرکز مشاوره ، یکپارجه سازی و هماهنگی بیشتر خدمات مشاوره و خدمات آموزشی در سطح منطقه و پیش گیری از آسیب های روانی و اجتماعی و ارتقای سلامت روان شهروندان به منظور ارتقای سلامت اجتماعی – روانی و فراهم سازی امکانات لازم و فضایی سالم در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان؛ راه اندازی شده است.
عباس طباطبایی با بیان این که سلامت اجتماعی و روانی هر فرد حتی بیشتر از سلامت جسمی اهمیت دارد و این موضوع ابعاد اجتماعی و کار آمدی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد ؛گفت: برنامه های مدیریت شهری در موضوعات سلامت شهروندی تمام جنبه ها را در برمی گیرد و از همین رو داشتن روان سالم و مهارت حل مشکلات می تواند توانایی های فردی و اجتماعی افراد را ارتقا داده و بهبود کیفیت زندگی ، کارآمدی اجتماعی ،احساس رضایت معنوی و جامعه ای شاد را به دنبال داشته باشد.
طباطبایی با تأکید بر این که سلامت روان یکی از مهم ترین ملاک های ارزیابی سلامت یک جامعه است ؛ راه اندازی مرکزی با هدف ارائه خدمات مشاوره و روان شناسی در مرکز پایتخت را گام مهمی برای دست یابی به این مهم دانست و افزود: مرکز مشاوره پردیس سلامت که هم اکنون در حال تجهیز و آماده سازی نهایی است ؛ امکان ارائه خدمات به شهروندان تمام مناطق شهر تهران را دارد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: مرکز مشاوره پردیس سلامت ؛خدمات مشاوره روان شناسی ، خانواده درمانی ، مشاوره ازدواج ، تحصیلی ، بالینی ، کودکان و ... را با مشارکت اساتید بیمارستان روزبه و مراکز مشاوره معتبر با تأیید اداره کل سلامت شهرداری تهران به شهروندان ارائه می کند.
این مرکز در انتهای خیابان برادران جوادیان ، نرسیده به میدان گمرک ، طبقه سوم ساختمان پردیس سلامت شهرداری منطقه 11 واقع شده و از 9 صبح تا ساعت 21 آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

105105

کد خبر: 601605

وب گردی

وب گردی