اینگول اشتات-برمن؛ شاگردان اسکرپنیک به دنبال فرار از بحران

دیدار اینگول اشتات و  وردربرمن (1 اسفند ماه) در ورزشگاه  آئودی اسپورت پارک شهر اینگول اشتات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اینگول اشتات و کلن از سری مسابقات بوندسلیگا 1 در هفته ی بیست و دوم شنبه (1اسفند) به مصاف یکدیگر خواهند رفت، این در حالی است که بازی رفت این دو تیم با برتری 0-1 اینگول اشتات در ورزشگاه وزراشتادیون تیم برمن به پایان رسید.

اینگول اشتات در فکر نمایشی بهتر
تیم اینگول اشتات که در سال 2004 تاسیس شده و این اولین حضورش در بوندسلیگای1 آلمان است، و در این مسابقات کارنامه ی قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است. اینگول اشتات در حال حاضر با 21 بازی و کسب 7 پیروزی ، 5 مساوی و 9شکست و 26 امتیاز در رده ی 12ام جدول بوندسلیگای 1 قرار دارد. همچنین آنها در بازی هفته ی گذشته ی خود برابر وولفسبورگ با نتیجه 2-0 مغلوب شده اند و انگیزه ی زیادی برای جبران شکست هفته ی گذشته ی خود دارند.

وردربرمن و فرار از سقوط
ویکتور اسکریپنیک و شاگردانش که در این فصل حال و روز خوشی ندارند در تلاش اند که در این بازی ناکامی های فصل جاری خود را به فراموشی بسپارند و به روزهای گذشته ی برمن در سال های نه چندان دور بازگردند، تیمی وردربرمن که روزگاری جز مدعیان قهرمانی بود در سالیان اخیر دچار افول شده و هر فصل برای فرار از سقوط می جنگد که این فصل به نظر کار سختی در پیش روی دارد. شاگران اسکریپنیک که در حال حاضر با 20 امتیاز از 21 بازی و کسب 5 پیروزی ، 5 مساوی و 10 شسکت در رده ی 16 بوندسلیگا قرار دارند، تلاش می کنند با کسب پیروزی در بازی مقابل اینگول اشتات وضعیت خود را در جدول کمی بهتر کنند.

تیم اینگول اشتات در این بازی توبیاس لولز و دانیلو سوارز و تیم برمن رافائل ولف ، ارون یوهانسون ، یانک اشتنبرگ و فلیپ بارگفرده را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

604/602

کد خبر: 601606

وب گردی

وب گردی