قدمیاری عنوان کرد: خود انتقادی مهمترین تفاوت هفتادهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با تفاوت مهم هفتادمین اجلاس شورای مرکزی گفت: دکتر میرزاده در عین ارائه آمار و ارقام به ارائه چالش ها، نقاط ضعف و تهدید دانشگاه نیز اشاره کرد که این خود یک الگو برای مسئولین اجلاس است که به خود انتقادی بپردازند و سعی کنند در کنار توفیقات خوبی که دارند نقاط ضعف خود را نیز برطرف کنند.

علی قدمیاری در رابطه با ارزیابی هفتادمین اجلاس سالانه شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به «ایسکانیوز» گفت: هفتادمین دوره از اجلاس سالانه شورای مرکزی با توجه به تجربه سال گذشته با نظم بهتری برگزار شد.

قدمیاری ادامه داد: تمهیداتی که مسئولین دانشگاه به ویژه معاونت اداری مالی انجام دادند در برگزاری هر چه بهتر اجلاس یاری رسان بودند.

او با اشاره به تلاش ها و اقدامات معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: معاونت اداری و مالی دانشگاه تلاش بسیاری را برای استفاده از ظرفیت دانشگاه در برگزاری این اجلاس به ویژه در رابطه با اسکان روسای واحدها و مسئولین انجام دادند که این اقدام هم موجب صرفه جویی بیشتر در هزینه ها شده و هم شأن و کرامت مهمانان این اجلاس حفظ شده است.

مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از ظرفیت موجود در دانشگاه و تمرکز برای کاهش هزینه ها را اتفاق خوبی در این دوره از اجلاس عنوان کرد و گفت: در هفتادمین اجلاس شورای مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی در بخش سمعی و بصری و روابط عمومی منظم تر از سال گذشته عمل کرده است.

او در ادامه بیان کرد: دکتر رهنما دبیر اجرایی در بخش شورای سیاست گذاری و کمیته های برنامه ریزی این اجلاس بیش از گذشته تلاش کردند تا دستور کارهای مشخص و مصوبات منظم انجام شود.

قدمیاری با اشاره به نحوه متفاوت ثبت نام در این دوره از اجلاس گفت: سامانه ثبت نام امسال فعال شد و ثبت نام به صورت الکترونیکی صورت گرفت. همچنین پیش از برگزاری این اجلاس حضور هر فرد در هر کمیسیون مشخص شده بود.

او در رابطه با تفاوت اصلی هفتادمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سال گذشته بیان کرد: امسال دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه از عملکرد یک ساله خود گزارشی را ارائه نمود، سعی کرده است تا به چالش های اصلی خود نیز بپردازد و خود انتقادی داشته باشد.

او ادامه داد: دکتر میرزاده در عین ارائه آمار و ارقام به ارائه چالش ها، نقاط ضعف و تهدید دانشگاه نیز اشاره کرد که این خود یک الگو برای مسئولین اجلاس است که به خود انتقادی بپردازند و سعی کنند در کنار توفیقات خوبی که دارند نقاط ضعف خود را نیز برطرف کنند.

20104

کد خبر: 601613

وب گردی

وب گردی