هرتابرلین-وولفسبورگ، گرگ ها در تلاش برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان

دیدار هرتابرلین و وولفسبورگ (1 اسفند ماه) در ورزشگاه المپیک برلین شهر برلین برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، هرتابرلین و وولفسبورگ از سری مسابقات بوندسلیگا 1 در هفته ی بیست و دوم شنبه(1اسفند) به مصاف یکدیگر خواهند رفت، این در حالی است که بازی رفت دو تیم با برتری 2-0 وولفسبورگ در ورزشگاه خانگی اش فولکس‌واگن آرنا به پایان رسیده است.

هرتا و آرزوی حضور مجدد در لیگ قهرمانان اروپا
شاگردان پاول داردای که نمایش قابل قبولی را تا به اینجا از خود به نمایش گذاشته اند با اندیشه های این مربی در حال تلاش برای رسیدن به کسب یکی از چهارسهمیه ی لیگ قهرمانان آلمان می باشند. هرتا در این فصل از رقابت های بوندسلیگا با 10 پیروزی ، 5 مساوی و 6شکست و کسب 35 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی حضور دارد. شاگردان داردای که در هفته ی گذشته نیز با حساب 2-0 در خانه ی اشتوتگارت مغلوب شدند حالا برای حفظ جایگاه چهارمی خود محکوم به پیروزی در بازی حساس خود در برابر گرگ ها می باشند.

وولفسبورگ و تلاش برای رسیدن به کسب سهمیه
دیتر هکینگ و شاگردانش که در این فصل برخلاف لیگ قهرمانان در بوندسلیگا نمایش نه چندان قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته اند اگر می خواهند فصل آینده هم در بین 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان باشند باید بازی های سرنوشت ساز خود را با پیروزی به پایان برسانند. این در حالی است که وولفسبورگ در این فصل با 8 پیروزی، 6 مساوری و 7 شکست و کسب تنها 30 امتیاز از 21 مسابقه در رده هشتم جدول این رقابت ها قرار دارد. به علاوه گرگها در بازی هفته ی گذشته ی خود نیز در خانه ی تیم شالکه 04 با حساب 3-0 مغلوب شده اند تا کارشان برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان به مراتب از گذشته نیز سخت تر شود.

در 6 تقابل آخر این دوتیم ، هرتا موفق به بردن یک بازی و وولفسبورگ موفق به بردن 5 بازی دیگر شده است.

هرتابرلین در این بازی حساس، سالامون کالو ، سامی آلاگوی ، میتشل وایز و یولیان شیبر، و وولفسبورگ نیز باس دوس سپاستین یانگ ، کارلوس آسکوئس ، دیئگو بنالیو و دنیل کالیگوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

604/602

کد خبر: 601620

وب گردی

وب گردی