محموله بزرگ مواد مخدر در کرمان منهدم شد

دادستان کرمان گفت: با هوشیاری مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان، دو باند بزرگ مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان کرمان به سایر نقاط کشوررا داشتند،منهدم شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان دادخدا سالاری با اشاره به توقف محموله بزرگ مواد مخدر درکرمان اظهارکرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال محوله های کلان مواد مخدر در شهرستان های جنوبی استان می نمود متلاشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان در ادامه افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو شامل 200کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توقیف و یکی از اعضای باند دستگیر شد.

او اعلام کرد: در ادامه محل نگهداری مابقی محموله نیز شناسایی و مقدار 200 کیلو گرم مواد مخدر تریاک20بسته ده کیلویی دیگر نیز کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: یکی دیگر از باندهای مواد مخدر که به انتقال محموله های مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین به شهرهای عمقی کشور از جمله تهران اقدام می‌کرد شناسایی و در شهر کرمان مورد ضربه قرار گرفت.

دادخدا سالاری گفت: از این باند مقدار 70کیلو گرم تریاک و 9 کیلو گرم مرفین کشف و یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

105105

کد خبر: 601743

وب گردی

وب گردی