چه کسانی واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 در تهران هستند؟

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 ساعت 24 امشب در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اعلام می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، مصطفی قنبرنژاد دراین باره افزود: متقاضیانی که برای دریافت مجوز ورود به طرح ترافیک سال آینده پایتخت ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.tehran.ir اسامی واجدین شرایط را مشاهده کنند.
او با اشاره اینکه در این دوره بیش از 65 هزار نفر برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 ثبت نام کردند گفت: پس از اعلام نتایج، افرادی که اسامی آنها در لیست اعلام نشده می توانند مراتب اعتراض خود را از طریق همین سامانه اینترنتی ثبت و اعلام کنند.
قنبرنژاد تاکید کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت آرم هستند از دوم تا 15 اسفند ماه(دو هفته) مهلت دارند تا مدارک موردنیاز را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران ارائه کنند.
به گفته او، در همین ارتباط ، متقاضیان می توانند با کد رهگیری و کد پستی خود از وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران همچنین در خصوص سهمیه آرم طرح ترافیک برای ارگان ها، سازمانها و بخش ها نیز گفت: مکاتبات لازم با این نهادها انجام شده و طبق سنوات گذشته نام افراد واجد شرایط به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام می شود.
او با تاکید بر اینکه خبرنگاران اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و خبرنگاران آزاد نیز طبق روال گذشته با اعلام مدیران عامل یا مسئول این رسانه ها می توانند آرم طرح ترافیک سال آینده را دریافت کنند.
به گفته رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران خبرنگارانی که موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند تا 10 اسفند ماه امسال فرصت دارند به مرکز ارتباطات شهرداری تهران مراجعه کنند.
او با بیان اینکه تمامی آرم های تایید شده تا پایان اسفند توزیع می شود و از ایتدای سال 95 فقط خودروهای دارای مجوز می توانند در محدوده مورد نظر تردد کنند.
قنبرنژاد افزود: با توجه به افزایش صدور دو هزار مجوز برای جانبازان و پنج هزار مجوز برای آرم های روزانه حدود 10 درصد از سهمیه آرم طرح ترافیک متقاضیان حقوقی کاسته شده است.
ثبت نام آرم محدوده طرح ترافیک از تاریخ 14 دی ماه امسال آغاز و 9 بهمن ماه به پایان رسید.
محدوده اجرای طرح ترافیک تهران شامل هسته مرکزی شهر از شمال به خیابان شهید مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از شرق به خیابان های 17 شهریور و شریعتی محدود می شود.
این طرح در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 صبح تا 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 13 اجرا می شود که تنها خودروهای دارای مجوز مجاز به ورود و تردد در محدوده طرح هستند.
ورود تمامی خودروها به محدوده طرح ترافیک در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی آزاد است.

20106

کد خبر: 601758

وب گردی

وب گردی