قیمت گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ و تاریخ عرضه آنها

تقریباً مطمئن هستیم که ساعاتی دیگر شاهد معرفی سری جدید کهکشانی‌های سامسونگ خواهیم بود، با این حال منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای از هم‌اکنون توانسته‌اند به قیمت و زمان عرضه نهایی گلکسی اس 7 و اس 7 اج پی ببرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت ، تقریباً مطمئن هستیم که ساعاتی دیگر شاهد معرفی سری جدید کهکشانی‌های سامسونگ خواهیم بود، با این حال منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای از هم‌اکنون توانسته‌اند به قیمت و زمان عرضه نهایی گلکسی اس 7 و اس 7 اج پی ببرند.

اگرچه تنها چند ساعات تا معرفی گلکسی اس 7 سامسونگ زمان باقی مانده، با این حال تقریباً دیگر نکته جذابی در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های این محصول باقی نمانده که پیش از رونمایی برملا نشده باشد. در همین حال ساعاتی پیش نیز مطلع شدیم که گلکسی اس 7 و اس 7 اج قرار است از فردا، سوم اسفندماه از طریق وب‌سایت شرکت سامسونگ قابل پیش‌خرید شوند؛ البته این محصولات زودتر از ۲۱ اسفندماه بر روی پیشخوان فروشگاه‌های فیزیکی قرار نخواند گرفت.

در سوی دیگر این منبع مدعی است که سامسونگ برای گلکسی اس 7 قیمت تمام شده 699 دلاری را در نظر گرفته این در حالی است که نسخه صفحه دو لبه خمیده آن با برچسب 799 دلاری راهی بازار می‌شود.

ناگفته نماند که برای اولین بار افرادی که در انگلستان، بلژیک، آلمان و هلند این محصولات را پیش‌خرید کنند، خواهند توانست از فرصت دریافت رایگان یک هدست واقعیت مجازی Gear VR نیز بهره‌مند شوند.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری احتمالی پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD، تراشه اسنپ‌دراگون 820 در کنار نسخه تجهیز شده به مدل جدید پردازنده اگزینوس، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12.1 مگا پیکسلی و برخورداری از گواهینامه عایقی IP68 اشاره کرد.

20103

کد خبر: 601938

وب گردی

وب گردی