آخرین نشست از سلسله جلسات بازخوانی متون طنز کهن با عنوان "رمز طنز" دوشنبه سوم اسفند به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، برگزاری جلسات ماهانه «رمز طنز» با مدیریت ابوالفضل زرویی نصرآباد و با محوریت بازخوانی متون کهن طنز در ایران از اواسط سال جاری آغاز شد که از سوی علاقمندان به این حوزه ادبی مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفت و آخرین نشست از این سری جلسات در نخستین روزهای اسفندماه سال 94 برگزار می شود.

بخش اول این نشست به بررسی مفهوم طنز در متون کهن ادبیات ایران اختصاص خواهد داشت و در ادامه بخش هایی از کتاب رساله دلگشای عبید زاکانی خوانده شده و توسط ابوالفضل زرویی نصرآباد به آن پرداخته می شودهمچنین در آخرین بخش ، نویسندگان حاضر در این نشست نوشته های طنز خود را می خوانند که این آثار نیز مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

شایان ذکر است در جلسات «رمز طنز» علاوه بر بازخوانی متون کهن طنز، اشعار شاعرانی که در حوزه ی طنز قلم می زنند توسط خودشان قرائت شده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نشست رمز طنز از ساعت 17 در کتابخانه فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود و حضور کلیه علاقمندان به حوزه طنز و ادبیات ایرانی در این نشست رایگان است.

505502

کد خبر: 601980

وب گردی

وب گردی