غفوری فرد: اگر در ائتلاف اصولگرایان هم حضور داشتم باز هم صدا ی ملت را فراموش نمی کردم

داوطلب دهمین دوره مجلس با بیان اینکه هدف از ارائه لیست صدای ملت امکان انتخاب براساس لیست‌های متنوع برای مردم بودگفت :باید تلاش کنیم آزادی بیان وجود داشته باشد  و هر فردی احساس کند که صدایش شنیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسن غفوری فرد داوطلب عضو لیست صدای ملت در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد، گفت: شرکت در انتخابات در کشوری که مجلس در رأس امورش قرار دارد یکی از مهمترین رسالت‌های مردم بوده و جایگاهی برای تعیین سرنوشت آینده آنان است.

وی تأکید کرد: مردم در 7 اسفندماه با بلوغ و آگاهی همیشگی خود پای صندوق‌های رأی آمده و طبق تشخیص خود کاندیداهایشان را انتخاب کنند.
غفوری فردبا بیان اینکه صدای ملت یکباره به وجود نیامد گفت : صدای ملت در انتخابات گذشته و در مجلس نهم کار خود را شروع کرد، هدف از ارائه لیست صدای ملت امکان انتخاب براساس لیست‌های متنوع برای مردم بود.

داوطلب مجلس دهم تاکید کرد:هیچگاه نباید انتخابات را دو قطبی نگاه کرد و باید اجازه داد جریان‌های مختلف در آن حضور یابند ومن معتقدیم همه کسانی که صلاحیتشان تایید شده است شایستگی‌های لازم را دارند و ما به دنبال معرفی افراد شایسته و صالح در لیست خود هستیم.

غفوری‌فرد ادامه داد: ما در صدای ملت به دنبال رعایت اخلاق هستیم و به این پیام حضرت علی (ع) که فرمودند حتی حق دشنام دادن به دشمن را نیز ندارید پایبندیم و معتدیم که به جای زیر سوال بردن وعده‌ها و مشی جریان‌های رقیب به توانایی‌های خود متکی باشیم.


عضو صدای ملت با بیان اینکه تکثر کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی، عملا مشارکت عمومی را بالا برده و انتخاب اصلح را آسانتر می‌کنند همچنین این اجازه را به مردم می‌دهد که هر فرد را از هر گروهی که می‌خواهند انتخاب کنندگفت :باید کاری کنیم که همه صدا ها شنیده شود و تلاش کنیم آزادی بیان وجود داشته باشد و هر فردی احساس کند که صدایش شنیده خواهد شد.


غفوری فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل آن که در لیست ائتلاف اصولگرایان حضور نداشتید به لیست صدای ملت آمدید، گفت: بنده با آقایان کاتوزیان، عباسپور و مطهری در مجلس هشتم صدای ملت را بنیان گذاشتیم و اکنون نیز به همان معیارها معتقدیم و می‌ خواهیم آن را ادامه دهیم. و اینکه به دلیل قرار نگرفتن در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار نگرفتم در این لیست حضور دارم صحیح نیست لذا اگر در آن لیس هم بودم ، صدای ملت را فراموش نمی کردم

عضو صدای ملت سر لیست صدای ملت را علی مطهری اعلام کرد و گفت: ایده تشکیل این لیست از ابتدا برای مطهری بود اما ما خواهان کار گروهی همانند خانه احزاب هستیم.

203/201

کد خبر: 602003

وب گردی

وب گردی