مردی،3زن را که با هم دوست بودند  اغفال کرد

اوایل زمستان سال جاری زن جوانی در حالی که پریشان و مضطرب بود به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از واقعه شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران سه زن که دوست صمیمی بودند یکی پس از دیگری در دام یک مرد شیطان‌صفت گرفتار شدند.دو قربانی این نقشه‌های شوم برای هواخواهی از دوست دیگرشان بر سر قرار با مرد فریبکار رفتند و خود نیز به دام وی افتادند.
اوایل زمستان سال جاری زن جوانی در حالی که پریشان و مضطرب بود به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از واقعه شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت.او در حالی که گریه می‌کرد به بازپرس جنایی گفت: چندی پیش یکی از دوستان صمیمی‌ام که مربی ورزش است درخصوص حادثه سیاهی که برایش اتفاق افتاده بود و از آن رنج می‌برد، برایم حرف زد و گفت در دوران نامزدی‌اش برای خرید به سوپرمارکتی رفته و مرد ناشناسی از او خواسته موبایلش را در اختیار وی بگذارد تا تماسی ضروری بگیرد. وی نیز به آن مرد اعتماد کرده و تلفنش را به او داده است اما چند روز بعد آن مرد با وی تماس گرفته و برایش ایجاد مزاحمت کرده است.
او افزود: دوستم نیز از ترس اینکه مبادا نامزدش از موضوع باخبر شود به دیدن مرد مزاحم رفته و حتی به او می‌گوید که شوهر دارد تا از مزاحمت‌هایش دست بردارد اما آن مرد به این التماس‌ها اعتنایی نمی‌کند تا اینکه وقتی دوستم وارد زندگی مشترک می‌شود باز هم این مرد برایش مزاحمت تلفنی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود زندگی او متلاشی شود. این زن دلسوز گفت: وقتی دیدم دوستم به خاطر این موضوع افسرده شده و از همسرش طلاق گرفته است تصمیم گرفتم با مرد مزاحم صحبت کنم تا از مزاحمت‌هایش دست بردارد.
به خاطر همین روز حادثه به دیدن او رفتم. وی که مدعی بود مهندس عمران است و قصد ازدواج با دوستم را دارد توانست با فریب و نیرنگ اعتماد مرا هم نسبت به خود جلب کند. از آنجا که بلیت داشتم تا به خانه برگردم آن مرد به من گفت که با خودرویش مرا به ترمینال می‌برد. سوار خودرویش شدم تا به ترمینال بروم اما نیم ساعت بعد دیدم در سرخه حصار هستم، وقتی اعتراض کردم مرا به مرگ تهدید کرد و خواست که تسلیم نیت شومش شوم؛ ابتدا التماس کردم که رهایم کند اما بی‌فایده بود حتی از من فیلم گرفت و تهدید کرد اگر شکایت کنم آن را پخش خواهد کرد. این در حالی است که این مرد از دوستم نیز فیلم تهیه کرده است.
با اعلام شکایت این زن، بازپرس دوستش را احضار کرد و تحت بازجویی قرار داد. او به مأموران گفت: وقتی از سوی مرد ناشناس هدف نیت سیاه قرار گرفتم موضوع را با دوستانم مطرح کردم، هر دوی آنها تصمیم گرفتند که با این مرد صحبت کنند تا از مزاحمت‌هایش دست بردارد اما آن مرد هر دو دوستم را نیز با تهدید و توسل به زور تسلیم خواسته‌های پلید خود کرده و با فیلم‌هایی که از ما گرفته بود مدام تهدید می‌کرد که آبروی ما را می‌برد.
ما نیز از ترس، سکوت کردیم تا اینکه خانم مهندس تصمیم گرفت موضوع را به دستگاه قضایی اطلاع دهد.با اظهارات این سه زن که گرفتار تهدیدهای مرد شیطان‌صفت شده بودند بازپرس پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس دستور داد تا این مرد شیطان‌صفت ردیابی و دستگیر شود.
خیلی زود این مرد فریبکار به دام افتاد و در بازرسی از ویلایی که در سرخه‌حصار پاتوق خود کرده بود، فیلم‌های شوم‌اش به دست آمد.بنابر این گزارش، آدم‌ربایی و تهدید وی در دادسرای جنایی در حال بررسی است و پرونده اقدام‌های شیطانی‌اش نیز صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران روی میز قاضی اصغرزاده و مستشاران دیگر قرار گرفت تا تصمیم‌گیری قضایی صورت گیرد.

105105

کد خبر: 602134

وب گردی

وب گردی