تفاوتهای گلکسی جدید سامسونگ/ اس ۷ ضد آب است

کمپانی کره ای سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، از جدیدترین مدل گوشی گلکسی خود با نام گلکسی اس ۷ رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر ٰ، این مدل که از نظر طراحی و ظاهر شباهت زیادی به S۶ دارد، امکانات جدیدی را برای دوستداران گوشی های سامسونگ به ارمغان آورده است.

نمایشگر Super AMOLED در ابعاد ۵.۱ اینچی و با تراکم پیکسلی ۵۷۷ و نیز دقت نمایشگر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل از جمله ویژگیهای پرچمدار جدید سامسونگ است. سازگاری با استانداردهای IP۶۸ و ضدآب بودن و همین طور مقاومت مناسب در برابر گرد و خاک از جمله ویژگیهای جدید این مدل است.

دوربین این گوشی Dual Pixel و ۱۲ مگاپیکسلی است و در آن از حسگرهای بزرگتری استفاده شده که هر پیکسل از آن می تواند اطلاعات بیشتری دریافت کند که این ویژگی باعث شده دقت این دوربین عملا معادل دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

گلکسی اس ۷ سامسونگ دارای دو نوع پردازنده متفاوت است که پردازنده Exynos ۸۸۹۰ ساخت سامسونگ و دیگری پردازنده Snapdragon ۸۲۰ ساخت کوالکوم است. دارا بودن رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزوده شده از طریق کارت حافظه و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری از دیگر امکانات سخت افزاری این گوشی است.

مدل جدید گلکسی ۱۵۲ گرم وزن دارد و دارای ضخامت ۷.۹ میلیمتری است. انحنای کم و رفع برآمدگی دوربین که سال قبل مورد انتقاد قرار گرفته بود از نکات مورد توجه در طراحی جدید این مدل است.

تلاش برای شناسایی هویت افراد ناشناسی است که با شما تماس گرفته اند از ویژگی مهم نرم افزاری این گوشی جدید است. سامسونگ به همین منظور پایگاه داده Whitepages خود را در نرم‌افزار گلکسی اس ۷ یکپارچه سازی کرده تا در حد امکان، اطلاعاتی از تماس گیرنده ناشناس بر روی صفحه گوشی نمایش داده شود و شما بتوانید در مورد پاسخگویی به چنین فردی تصمیم بگیرید. اطلاعات این پایگاه داده به طور مرتب به روز می شود.

Whitepages اعلام کرده این پایگاه داده‌، دارای بیش از ۶۰۰ میلیون شماره فعال در آمریکا و بیش از ۱.۵ میلیارد شماره در سراسر دنیا است.

20103

کد خبر: 602226

وب گردی

وب گردی