مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد+ عکس

پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت 25 تیم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد صافی رئیس انجمن کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات، 149 نفر در شش وزن کومیته و یک وزن کاتا در جدول های 16 تا 23 نفری با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین هجده نفر از بهترین داوران کاراته کشور، این سری از مسابقات را داوری کردند.

صافی با اشاره به حضور قهرمانان کشوری و آسیایی در این دوره از مسابقات، افزود: سطح این دوره از مسابقات نسبت به دوره گذشته که در مازندران برگزار شد، به خاطر حضور قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی بسیار بالا بود. در تمامی وزن ها، چهره های شناخته شده ای حضور داشتند و همین امر سبب شد تا هم سطح کیفی و فنی مسابقات بالا باشد و هم دیگر شرکت کنندگان با انگیزه ای مضاعف در مقابل این چهره های برجسته مبارزه کنند. همچنین حضور مربیان بزرگ و مطرح نشان می دهد که به امر ورزش و به طور خاص رشته کاراته در دانشگاه ها، نگاه جدی تری صورت گرفته است.

دبیر برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص میزبانی واحد نجف آباد در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در محیط بسیار مناسبی برگزار و از معدود دفعاتی است که مسئولین برگزاری و میزبان، با جدیت تمام، پیگیر برگزاری مطلوب مسابقات بودند. نظم برگزاری مسابقات در حد قابل قبولی بود و این مزیت خوبی برای میزبان می باشد. همچنین اسکان شرکت کنندگان، تدارکات پیش بینی شده و پیگیری های مستمر مسولین برگزاری مسابقات در واحد نجف آباد جهت رفع مشکلات احتمالی نشان می دهد مدیریت و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.

احمد صافی در پایان گفت: دانشگاه ها باید به عنوان مراکز علمی دید بهتر و جامع تری به امر ورزش داشته باشند. توجه به ورزش به خصوص در سطوح قهرمانی باعث می شود که خانواده ها و جامعه شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کنند. این آشنایی موجب می شود که جامعه، نشاط و شادابی بیشتری داشته باشد و جامعه با نشاط، توانایی رشد و تعالی در همه زمینه ها را به بهترین شکل ممکن خواهد داشت.

604/601

کد خبر: 602333

وب گردی

وب گردی