جشن تولد استقلالی ها در ایام فاطمیه + عکس

مسئولان باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و در حالی که در ایام فاطمیه هستیم برای فرزند یکی از بازیکنان تیم استقلال در رختکن جشن تولد گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال بعد از دو روز استراحت از ساعت 15 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان روزبه چشمی، علیرضا رمضانی، فرزاد مجیدی، فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی حضور نداشتند اما بقیه بازیکنان در ساعت مقرر خود را به کادر فنی معرفی کردند.

* قبل از شروع تمرین امروز کادر فنی آبی‌پوشان جلسه‌ای را با سایر بازیکنان این تیم برگزار و پیرامون مسائل مختلف و دیدار با راه‌آهن با آنها گفت‌وگو کرد که هنگام جلسه بازیکنان مهدی رحمتی مشغول تمرین اختصاصی بود و در نشست مظلومی با سایر بازیکنان حضور نداشت.

* هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود مسئولان باشگاه استقلال که معمولا در تمرینات این تیم برای بازیکنان جشن تولد می‌گیرند در اقدامی تامل‌برانگیز برای فرزند محمدرضا خرسندنیا هافبک این تیم جشن تولد گرفته و برای او کیکی تهیه کردند. بازیکنان استقلال در کنار فرزند هافبک استقلال عکس یادگاری می‌گرفتند و نکته قابل توجه اینجا بود که جابر انصاری یک نقاب زردرنگ به صورت خود زده بود و خطاب به عکاسان می‌گفت از او عکس بگیرند. بعد از دقایقی شخصی خطاب به حاضرین در رختکن گفت که در ایام فاطمیه هستیم که همین مسئله باعث شد استقلالی‌ها به گرفتن عکس‌های یادگاری پایان بدهند. البته خبر تولد استقلالی‌ها در رختکن روی تلگرام رسمی این باشگاه نیز منتشر شد که بعد از دقایقی این خبر از روی این صفحه رسمی منتسب به باشگاه حذف گردید.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شده و به تماشای تمرین آبی‌پوشان پرداختند. هنگامی که رحمتی برای تمرینات اختصاصی وارد زمین شد چند نفر از تماشاگران بعد از گرفتن عکس سلفی به او بابت درخشش در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریک گفتند.

* نصرالله عبداللهی که به تازگی به عنوان مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است در تمرین امروز حاضر بود.

*عباس رضوی پیشکسوت استقلال هم سر تمرین بود.

* عادل شیحی و یک بازیکن سوئدی با نام مارکوس نودل در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شدند. هنگامی که هافبک سوئدی در زمین چمن حاضر شدند و قصد تمرین با استقلالی‌ها را داشت با لباسی متفاوت به درون زمین رفت که در این لحظه پرویز مظلومی از مسئول تدارکات استقلال خواست که به وی لباس بدهند. در نهایت این بازیکن بعد از پوشیدن پیراهن استقلال در تمرین شرکت کرد.

* محمد نوازی بعد از حضور در ترکیب تیم هنرمندان ایران به تهران بازگشته و امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

* بازیکنان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال بازی کردند. در این مسابقه درون‌تیمی که فقط با یک دروازه انجام می‌شد مهدی رحمتی در نقش مهاجم بازی کرد.

* پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان برای دقایقی با کادر فنی تیمش‌ صحبت کرد و در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش شد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل راه‌آهن فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.

604/602

کد خبر: 602380

وب گردی

وب گردی