بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی در رادیو نمایش

همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی- روز مهندسی- نمایش رادیویی جدیدی با عنوان "آفت علم " به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش ایسکانیوز، علی دنیوی ساروی ، نویسنده ی این نمایش رادیویی درباره ی نحوه نگارش اثر جدیدش گفت : این نمایش را اواخر دی ماه امسال نوشته ام و برای رسیدن به ایده ی آن از از یک منبع مشخص کمک نگرفته ام و با الهام از چند اثر توانستم آن را به صورت نمایش رادیویی به نگارش در آورم .

وی ادامه داد : قبلا درباره ی خواجه نصیر مطالعاتی داشته ام چون چند سالی است که درباره ی بزرگان ، نمایش رادیویی نوشته ام و در بسیاری از این سرگذشت ها به زندگی خواجه نصیر الدین طوسی هم اشاره شده بود ، اما برای نوشتن این نمایش، به طور متمرکز علاقه مند شدم تا درباره ی ایشان ، اثری جدید بنویسم .

این نویسنده همچنین درباره ی داستان نمایش رادیویی آفت علم افزود: این نمایش رادیویی از زبان خواجه نصیرالدین طوسی روایت می شود که خود را به چالش کشیده است و شاگردش را در خصوص حقیقتی درباره ی خودش آگاه می سازد.

بر اساس این خبر، نمایش رادیویی "آفت علم " به تهیه کنندگی شهناز دهکردی ، کارگردانی بهرام سروری نژاد و با هنرمندی بازیگرانی چون : احمد گنجی، امیر فرحان نیا، علی اصغر دریایی، محمد شریفی مقدم ، محمد سعید سلطانی ، محمد آقا محمدی و محمد یگانه به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که حیدر صفدری ، صدابردارو محمدرضا قبادی فر افکتور آن هستند .

علاقه مندان به نمایش رادیویی می توانند این اثر شنیدنی را روز چهارشنبه ، پنجم اسفند ماه ساعت 10:15 دقیقه از رادیو نمایش بشنوند.

505502

کد خبر: 602441

وب گردی

وب گردی