کفاشیان: فوتسال ایران در آسیا تک تاز است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان با توانمندی و شایستگی توانستند جام قهرمانی را به ایران بیاورند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال توانست با کسب عنوان قهرمانی، سومین جام قهرمانی را به ایران بیاورد. قهرمانی در جام باشگاههای آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان و در نهایت قهرمانی تیم ملی فوتسال آقایان باعث شد تا همچنان در آسیا تک تاز باشیم و این امر نشان می دهد که کسب سه جام در آسیا، بسیار نادر است و در واقع ما جام های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کرده ایم.وی افزود: این عناوین قهرمانی منحصر بودن ما را نشان می دهد و در آسیا حرف اول را می زنیم که بدون شک این امر مسئولیت ما را در رقابتهایی پیش رو سنگین تر می کند. ضمن اینکه در سطح جهانی، بازیکنان ما کار سخت تری دارند. به نظرمن بازیکنان می توانند در جهان موفق باشند. در واقع این پیروزی ها و موفقیتها را مدیون باشگاههای لیگ فوتسال هستیم که از آن ها باید تقدیر و تشکرشود. معتقدم دولت باید از باشگاه های فوتسال که در بخش خصوصی و با توجه به شرایط اقتصادی، فعالیت می کنند تشکر کند.

رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: برنامه های توسعه ای برای بانوان، جوانان، شرکت در المپیک جوانان و حضور در رقابت های جام جهانی فوتسال بزرگسالان داریم. بودجه ای را که در اختیار فوتسال قرار داده ایم باید بیشتر شود و برای افزایش آن در هیات رئیسه به بحث و بررسی می پردازیم تا بتوانیم شرایط مالی را فراهم کرده و تیم ها در بهترین وضعیت اعزام کنیم.
وی در پایان گفت: تیم ملی فوتسال آقایان این توانایی را دارد که در کلمبیا جزو سه و یا چهار تیم قرار بگیرد. سال آینده نیز بانوان بازیهای سالنی را پیش روی خود دارند و ما توقع کسب مدال از این تیم را داریم. بر همین اساس کمیته المپیک در این زمینه باید به ما کمک کند و پشتیبان ما باشد تا بتوانیم در کنار حمایت باشگاه ها به موفقیت های بالاتری دست یابیم.

604/602

کد خبر: 602522

وب گردی

وب گردی