در کنفرانس رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، استودیوی بازی‌سازی «اپیک‌ گیمز» با همکاری سامسونگ و یک گلکسی S7، آینده‌ی بازی‌های موبایل را به تصویر کشید

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، استودیوی بازی‌سازی اپیک ‌گیمز با خود یک دموی فنی به همراه آورده بود. این دموی فنی که توسط موتورپایه‌ی «آنریل انجین 4» ساخته شده بود، از اولین نرم‌افزارهایی است که از رابط برنامه‌نویسی Vulkan استفاده می‌کند. رابط برنامه‌نویسی Vulkan به ساخت نرم‌افزارهای گرافیکی و سه‌بعدی که نیاز به منابع سخت‌افزاری زیادی ندارند کمک می‌کند.

«تیم سویینی» (Tim Sweeney)،‌ مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی «اپیک گیمز»، در بیانیه‌ای درباره‌ی دموی جدیدشان گفته است: “رابط برنامه‌نویسی Vulkan، این امکان را فراهم می‌کند تا گرافیک کنسول‌های بازی را به دستگاه‌های موبایل بیاوریم. سامسونگ هم با گلکسی S7 در این بخش پیشگام است.”

سویینی هم‌چنین از آنریل انجین 4 به عنوان اولین موتورپایه‌ای که از رابط Vulkan پشتیبانی می‌کند نام برد و گفت که این موتورپایه‌ی زیرساخت‌های لازم را برای ایجاد انقلاب در گرافیک بازی‌های موبایلی فراهم می‌کند.

سامسونگ گلکسی S7 مثل کامپیوترهای بازی، یک سیستم خنک‌کننده‌ی مایع دارد. البته این سیستم خنک‌کننده در مقایسه با سیستم‌هایی که اوورکلاک‌بازها استفاده می‌کنند، بسیار ساده و کوچک‌تر است.

20103

کد خبر: 602626

وب گردی

وب گردی