همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، شرکت هواوی در نمایشگاه MWC 2016 یک تبلت هیبریدی به نام MateBook معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، این محصول جدید هواوی با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه می‌شود و همانند تبلت‌های ‫سرفیس شرکت ‫مایکروسافت از صفحه کلید جداگانه بهره می‌برد. این تبلت ۱۲ اینچی از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند و تنها ۶٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

وجود USB Type-C هم از دیگر ویژگی‌های این تبلت به حساب می‌آید. این تبلت در مدل‌های مختلف با پردازنده‌های Core M3، Core M5 و Core M7 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این محصول وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی دکمه‌ی تنظیم صداست.

قلم مخصوصی هم که برای MateBook در نظر گرفته شده MatePen نام دارد که براساس گفته‌های هواوی از حساسیت بالایی برای تشخیص فشار برخودار است و می‌توان با آن نقاشی‌های دیجیتالی کشید. دو کلید هم روی این قلم مشاهده می‌شود که نقش کلیک چپ و کلیک راست ماوس را ایفا می‌کنند. اگر قلم را به صفحه‌ی نمایش نزدیک کنید، می‌توانید به عنوان ماوس از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های جالب این قلم می‌توان به وجود نشانگر لیزری در پشت آن اشاره کرد. این نشانگر لیزری برای برگزار کردن جلسه‌های کاری و ارایه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخلاف تبلت‌های سرفیس، جایگاهی برای قرار دادن قلم روی تبلت در نظر گرفته نشده است. با یک ساعت شارژ قلم هم می‌توانید ۱۰۰ ساعت با این محصول کار کنید.
صفحه کلید عرضه شده با این محصول از یک ترک‌پد شیشه‌ای بهره می‌برد و به خوبی هم کارهای مختلف را انجام می‌دهد. از دیگر وسایلی که به همراه این محصول عرضه می‌شود می‌توان به داک شارژ اشاره کرد.
شرکت هواوی به این موضوع اشاره کرد که صفحه کلید و قلم مخصوصی که به همراه MateBook عرضه می‌شوند به شکل جداگانه هم به فروش می‌رسند. تبلت جدید این شرکت در باندل‌های مختلف به فروش می‌رسد که از ۶۰۰ دلار تا ۱۵۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. صفحه کلید و قلم و داک مخصوص این محصول هم به ترتیب با قیمت‌های ۱۲۹ دلار، ۵۹ دلار و ۸۹ دلار راهی بازار خواهند شد.

20103

کد خبر: 602632

وب گردی

وب گردی