در حالی که به نظر می‌رسد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گوشی LG G5 همان دوربین گوشی G4 باشد تا بررسی نهایی پرچم‌دار جدید ال جی نمی‌توانیم در این‌باره با قاطعیت صحبت کنیم. گوشی G4 از سنسور یک بر ۲٫۶ اینچی IMX234 سونی با دیافراگم f/۱٫۸ بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد. ال جی در گوشی G5 دو دوربین پشت قرار داده که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۵ مگاپیکسلی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا ، براساس گفته‌های ال جی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تنها زاویه دید ۷۸ درجه را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و این در حالی است که دوربین ۸ مگاپیکسلی از زاویه دید ۱۳۵ درجه برخوردار است. زاویه دید دوربین دوم از زاویه دید چشم انسان هم بیشتر است و اگر گوشی را به صورت خودتان بچسبانید و عکس بگیرید، مشاهده می‌کنید که محیط بیشتری در مقایسه با چیزی که خودتان می‌بینید در عکس مشاهده می‌شود. دوربین هشت مگاپیکسلی G5 کیفیت پایین‌تری دارد، اما زاویه دید بالای آن باعث می‌شود که آیتم‌های بیشتری در عکس‌ها قرار بگیرند.

برای اینکه با کیفیت دوربین LG G5 و عملکرد هر کدام از دوربین‌ها آشنا شوید، در ادامه می‌توانید تصاویری را مشاهده کنید که به وسیله‌ی دوربین‌های این گوشی گرفته شده‌اند. در این تصاویر دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زاویه دید ۷۸ درجه دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۳۵ درجه عکس گرفته است.

۱. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۸ درجه

۲. دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۳۵ درجه

۳. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۸ درجه

۴. دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۳۵ درجه

۵. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۸ درجه

۶. دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۳۵ درجه

20103

کد خبر: 602651

وب گردی

وب گردی