توکلی: دانشگاه آزاد اسلامی اسپانسر باقدرتی در ورزش بانوان است

نایب قهرمان دوومیدانی مسابقات آسیایی گفت: وجود اسپانسر باقدرتی مثل دانشگاه آزاد برای ورزش بانوان روحیه و انگیزه را در بازیکنان بالا می برد.

سپیده توکلی بازیکن تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی داخل سالن در قطر برگزار شد که من در بخش پنج گانه شرکت کردم و موفق شدم مدال نقره را کسب کنم. سطح مسابقات امسال نسبت به سال های گذشته خیلی بالا بود و شرکت کنندگان بیشتری آمده بودند. کشورهایی مثل اردن هیچوقت بازیکن خانم به این مسابقات اعزام نمی کنند اما امسال همه کشور ها شرکت کرده بودند که تعداد بالای شرکت کنندگان کار را سخت و رقابت ها را حساس تر کرده بود. از طرفی هم ماه آینده مسابقات جهانی پیش رو داریم که مسابقات قطر مثل اردو محسوب می شد و به بالا بردن سطح کیفی بازیکنان کمک زیادی کرد. اصلی ترین حریف ما ازبکستان بود که توانست به مقام اول برسد.

وی ادامه داد: متأسفانه من 20 روز مانده به مسابقات دچار یک عارضه بیماری شدم که پزشکان خارجی تشخیص دادند یک حساسیت شدید فصلی است. وقتی حدود 30متر می دویدم سرفه های شدید می کردم و نمی توانستم ادامه دهم، اما با مصرف آنتی بیوتیک موفق شدم به مسابقات بروم. در قطر هوا شرجی و تمیز بود و خداراشکر حالم بهتر شد و موفق شدم نایب قهرمان شوم.

توکلی در خصوص حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد و محمد دادکان خیلی به تیم ما لطف داشتند و کمک کردند. واقعاً تیم ما را حمایت کردند تا بعد از چند دوره تیم دوومیدانی بانوان تشکیل شود. وجود اسپانسر باقدرتی مثل دانشگاه آزاد برای ورزش بانوان روحیه و انگیزه را در بازیکنان بالا می برد و موجب موفقیت آن ها در عرصه های مختلف ورزشی می شود.

604/602

کد خبر: 602836

وب گردی

وب گردی