دبیر تشکل اسلامی سیاسی واحد بجنورد: فعال‌سازی تشکل‌های اساتید گامی موثر در استفاده از ظرفیت‌های بالقوه اعضای هیات علمی

دبیر تشکل اسلامی- سیاسی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: فعال‌سازی تشکل‌های استادان گامی موثر در استفاده از ظرفیت‌های بالقوه اعضای هیات علمی و حضور فعال آنان در بدنه نظام دانشگاهی است.

به گزارش ایسکانیوز، علی سلیمان‌پور با تشریح فعالیت‌های تشکل اساتید معرفت در دوره جدید بیان کرد: با استفاده از فضای مناسبی که از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه در زمینه حمایت از تشکل‌ها در سطح واحدهای دانشگاهی فراهم شده، فعال‌سازی تشکل‌های استادان گام موثری در راستای استفاده از ظرفیت های بالقوه اعضای هیات علمی و حضور فعال آنان در تمامی بدنه نظام دانشگاهی است.

پویایی، همدلی و همکاری جامعه دانشگاهی راهبردی ترین شیوه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور

عضو هیات علمی و دبیر تشکل اسلامی- سیاسی اساتید معرفت واحد بجنورد اضافه کرد: پویایی، همدلی و همکاری جامعه دانشگاهی مهم ترین و راهبردی ترین شیوه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.

دبیر تشکل اسلامی سیاسی واحد بجنورد با تاکید بر فعالیت‌های علمی- فرهنگی در کشور افزود: «راه برون‌رفت و گذر از شرایط رکود و رونق بخشیدن به فعالیت‌های علمی- فرهنگی در کشور فعال‌سازی انجمن‌ها، احزاب، تشکل های صنفب، سیاسی- فرهنگی و .... است زیرا نهادهای مدنی امکان همکاری و فعالیت نظام‌مند، قانونی و هدفمند را فراهم ساخته و مانع هرگونه بی برنامگی و سردرگمی در انجام فعالیت های مربوطه می شوند.

رسالت تشکل استادان در انتخابات، آگاه سازی و اطلاع رسانی درست اقشار مختلف جامعه است

سلیمان‌پور با توجه به نقش خطیر و حساس مردم در انتخابات هفتم اسفندماه بیان کرد: رسالت تشکل اساتید در این انتخابات این است که با آگاه سازی و اطلاع رسانی درست و به موقع اقشار مختلف جامعه را در انتخاب شایسته و برگزیدن افراد اصلح یاری کرده؛ بدون تردید شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه یکی از مهم ترین مصادیق حضور سرنوشت ساز و هوشمندانه در صحنه حمایت از نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است و شرکت میلیونی مردم در این حماسه بزرگ می تواند نقش موثری در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن داشته باشد.

20101

کد خبر: 603012

وب گردی

وب گردی