کشف یک جسد در پاتوق معتادان

جسد مرد جوانی که با شلیک یک گلوله به قتل رسیده بود، در تپه¬های اطراف اتوبان بابایی کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم؛ ساعت 14:35 دیروز خبر کشف جسد مرد جوانی در تپه‌های اطراف اتوبان بابایی از طریق مأموران کلانتری 146 حکیمیه به بازپرس کشیک قتل اعلام شد که با حضور محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در محل کشف جسد مشخص شد مرد جوان با اصابت یک گلوله به زیر کمرش به قتل رسیده است.

پس از بررسی‌های بیشتر مأموران متوجه شدند مکانی که مقتول در آنجا به قتل رسیده ، پاتوق مصرف‌کننده‌های مواد مخدر است و همچنین در 8 نقطه دیگر محل کشف جسد، آثار خونریزی مشاهده شد که با دستور بازپرس پرونده از تمام لکه‌های خون نمونه‌برداری صورت گرفت تا با تطبیق خون‌های کشف شده مشخص شود آیا تمام خون‌ها متعلق به مقتول بوده است یا اینکه فرد یا افراد دیگری نیز در آنجا حضور داشته‌اند.

تحقیقات درباره علت قتل مرد جوان ادامه داشت تا اینکه یک زن جوان با حضور در کلانتری 146 حکیمیه اعلام کرد چندین ساعت از همسرش بی‌خبر است و شوهرش به منزل برنگشته است. با اعلام مشخصات مرد مقتول به زن جوان مشخص شد مرد مقتول، همسر این زن جوان بوده است و 39 سال سن دارد.

زن جوان در ادامه تحقیقات به مأموران گفت: همسرم نادر ساعت 9 شب 5 اسفند من را به منزلمان رساند و گفت 2 ساعت دیگر به منزل برمی‌گردد اما دیگر از نادر خبری نشد که تصمیم گرفتم فقدان او را به پلیس اطلاع دهم.

سرانجام با دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران جسد نادر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

20106

کد خبر: 603194

وب گردی

وب گردی