وزیر اسبق بهداشت:حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد این ملت اقتدار و عزت خود را حفظ کرده و در صحنه حضور دارد

وزیر اسبق بهداشت گفت: مردم از نظام عزت، استقلال و آزادی خود دفاع خواهند کرد و ایرانیان مردمسالاری خود را به جهانیان اعلام می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، مرضیه وحید دستجردی؛ وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در مسجد لرزاده برای انداختن رای خود به صندوق حضور یافت و در جمع خبرنگاران، در خصوص ارزیابی‌اش از انتخابات گفت: از صبح شاهد بودم که مردم مجتمع و انبوه در انتخابات شرکت کردند.

او ابراز امیدواری کرد: جمعیت زیادی در انتخابات شرکت کنند و جایگاه جمهوری اسلامی و مردمسالاری ما را به جهانیان اعلام کنند.

دستجردی همچنین در پاسخ سوال مبنی بر ضرورت شکل‌گیری مجلسی معتدل و مقتدر افزود: مجلس در راس امور است و هر میزانی که مردم و نمایندگان با اقتدار وارد شوند به اقتدار جمهوری اسلامی خواهند افزود:فکر می‌کنم در رای‌گیری که انجام خواهد شد، مردم نشان خواهند داد که آرای آنها با چه کسی خواهد بود و در این صورت آن اشخاص پیروز رای‌گیری خواهند بود.

وزیر اسبق بهداشت درباره پیام حضور مردم در انتخابات در عرصه بین‌الملل تاکید کرد: با توجه به اینکه تمام کشورهایی که ادعای پیشرفت دارند زمانی که انتخابات برگزار می‌کنند، جمعیت محدودی در آن شرکت می‌کنند، اما حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده این است که بعد از ۳۷ سال نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا و مستحکم‌تر از روزهای قبل خواهد بود.

او افزود: حضور مردم نشان می‌دهد این ملت اقتدار و عزت خود را حفظ کرده و در صحنه حضور دارد.

دستجردی ادامه داد: دنیا باید بداند جمهوری اسلامی مستدام و مقتدر است و تمام مردم آن از نظام عزت، استقلال و آزادی خود دفاع خواهند کرد.

20106

کد خبر: 603197

وب گردی

وب گردی