بازرسین ویژه وزارت کشور و نمایندگان فرماندار در تمامی حوزه های رای گیری در صورت مشاهده چنین تخلفی آن را سریعا به ما اطلاع داده و ما بلافاصله با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، معاون سیاسی امنیتی فرماندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود شایعاتی درخصوص آوردن افراد با اتوبوس از دیگر شهرها به حوزه‌های اخذ رای تهران گفت: بازرسین ویژه وزارت کشور و نمایندگان فرماندار در تمامی حوزه‌های رای‌گیری در صورت مشاهده چنین تخلفی آن را سریعا به ما اطلاع داده و ما بلافاصله با آن برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار تهران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر وجود شایعاتی درخصوص آوردن افراد با اتوبوس از دیگر شهرها به حوزه‌های اخذ رای تهران گفت: بازرسین ویژه وزارت کشور و نمایندگان فرماندار در تمامی حوزه‌های رای‌گیری در صورت مشاهده چنین تخلفی آن را سریعا به ما اطلاع داده و ما بلافاصله با آن برخورد خواهیم کرد.

علی اصغر ناصربخت ادامه داد: از ساعت 8 صبح امروز کار اخذ رای در 4062 شعبه شهرستان تهران آغاز شده که از این تعداد 3528 شعبه در شهر تهران بوده و بالغ بر 500 شعبه در حوزه‌های ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران افزود: خوشبختانه با گذشت نزدیک به 3 ساعت از زمان اخذ رای با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد هیچ‌گونه مشکل خاصی بوجود نیامده است و مردم حضور پرشوری در بیشتر شعب دارند.

وی با اشاره به وظایف شعب سیار گفت: در این دوره از انتخابات ما نزدیک به 300 شعبه سیار داریم و برای اولین بار در این انتخابات مسیر و ساعت این شعب را تعریف کرده‌ایم بطوری که مجریان این شعب موظف هستند در سر ساعت تعیین شده و از مسیر از قبل تعریف شده در مکان‌هایی که به آنها اعلام شده حضور داشته باشند و بعدا در شعبی ثابتی که با ازدحام جمعیت روبرو هستند به عنوان شعبه کمکی حضور داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تهران افزود: باتوجه به مشارکت پرشور مردم از ساعت اولیه صبح احتمال می‌دهیم که ساعت انتخابات تمدید شود. البته این تمدید در حوزه وظایف شخص وزیر کشور است و ایشان بنابر گزارش‌های واصله تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ناصربخت درخصوص حوزه‌های رای‌گیری اقلیت‌های دینی گفت: اقلیت‌های دینی در کل کشور دارای 65 صندوق اخذ رای هستند که 35 صندوق آن در تهران است. فرمانداری تهران وظیفه اخذ رای از ارامنه شمال، کلیمیان، آشوریان و زرتشتیان را به عهده دارد.

وی افزود: تمامی مراکز آموزشی و شهرستان تهران فردا باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی در پایان افزود: تا به این لحظه هیچگونه تخلفی گزارش نشده است.

201/201

کد خبر: 603205

وب گردی

وب گردی