رییس ستاد انتخابات استان تهران ضمن رد هرگونه ادعایی مبنی بر جریان سازی استانداری در انتخابات، اعلام کرد: هیچ گزارشی مبنی بر جمع آوری‌های بنر از هیچ گروهی توسط فرمانداری‌های تهران و یا کمیته امحا نداشته‌ایم و این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. البته اگر بنرهای تبلیغاتی کاندیدا‌ها و یا گروه‌ها در جای غیر قانونی و یا در شعاع حوزه شعب اخذ رای نصب شده باشد شهرداری‌ها موضف به جمع آوری این اقلام می‌باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رویداد24، چاوشی در خصوص اینکه آیا تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی تا این لحظه داشته‌اید، گفت: تخلفات شکلی بعضا وجود داشته که بلافاصله توسط کمیته حقوقی پیگیری می‌شود. ولی خوشبختانه تا این لحظه تخلفات خاص و یا سازماندهی شده که مورد توجه باشد گزارش نشده است.

چاوشی در خصوص جنگ روانی افراد و گروه‌ها به جهت تحت فشار قرار دادن مجریان انتخابات گفت: ما همه کاندیدا‌ها را به تبعیت از قانون دعوت می‌کنیم و از همه عزیزان می‌خواهیم به جای صحبت در رسانه‌ها و تشویش اذهان عمومی سریع‌تر اطلاعات و اسناد خود را در اختیار فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی استان قرار دهند.

چاوشی در ادامه گفت: ما به همه مردم شریف تهران و کاندیدا‌ها اطمینان می‌دهیم که متولیان اجرایی انتخابات پاسدار رای مردم هستند. خوشبختانه هئیت‌های اجرای ما در تهران از افراد با صلاحیت، متدین و از چهرهای سر‌شناس می‌باشند که مورد وسوق طیف‌های مختلف سیاسی می باشند

1010

کد خبر: 603270

وب گردی

وب گردی