HTC و تولید ساعت های هوشمند

«شر وانگ» (Cher Wang)، مدیر ارشد شرکت HTC در خبری طی کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 اعلام کرد که ساعت‌های هوشمندی که قرار است این شرکت وارد بازار کند، یک اتفاق بزرگ در بازار ساعت‌های هوشمند خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، وانگ اطلاعات بیش‌تری در مورد جزییات این محصول ارایه نداد و فقط این‌طور توصیف کرد که “وقتی HTC ساعت‌های هوشمندش را عرضه کند، با بازار این حوزه را زیرورو خواهیم کرد و تمام توجهات به سمت ما جلب خواهد شد.”

از سال 2013 شایعه‌هایی مبنی بر تمرکز HTC روی تولید ساعت‌های هوشمند به گوش می‌رسیداو همچنین توضیح داد که هنوز شرکت در حال بررسی وضعیت تطبیق ساعت‌های هوشمند با سایر دستگاه‌های HTC است.

از سال 2013 شایعه‌هایی مبنی بر تمرکز HTC روی تولید ساعت‌های هوشمند به گوش می‌رسید و مدتی پیش این شرکت تایوانی تولید ساعتهای هوشمند یا سیستم عامل Android Wear را اعلام کرد. ضمن این‌که اخیرا هم گفته شده بود که این ساعت‌های هوشمند در فروردین ماه 1395 وارد بازار خواهند شد.

این شرکت تایوانی برای مدتی از همگام شدن با بازار تکنولوژی عقب مانده بود اما اخیرا محصولات جدیدی را معرفی کرده و قرار است. این شرکتهدست‌های واقعیت مجازی را HTC Vive را تولید کرده و به زودی از HTC One M10 به عنوان پرچم‌دار جدید این شرکت رونمایی خواهد کرد.

20103

کد خبر: 603346

وب گردی

وب گردی