حسین زاده لطفی: صفر شدن ظرفیت برخی رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی پس از ممیزی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از اجرای مرحله دوم ممیزی رشته محل های این دانشگاه ظرفیت برخی از رشته محل ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای مهر سال ۹۵ صفر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فرهاد حسین زاده لطفی گفت: مرحله دوم ممیزی رشته محل های دانشگاه آزاد از ابتدای اسفندماه جاری آغاز شده است و پس از پایش اطلاعات این مرحله از ممیزی ها اگر واحدی ظرفیت و پتانسیل لازم را نداشته باشد ممکن است ظرفیت پذیرش دانشجو در آن دانشگاه صفر شود.

او افزود: برنامه داریم ممیزی رشته محل های این دانشگاه را به صورت مستمر انجام دهیم که اولویت اصلی ممیزی رشته ها مربوط به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت پذیرش رشته محل های واحدهای این دانشگاه برای سال ۹۵ براساس ممیزی رشته ها تعیین خواهد شد و در صورتی که واحدی توانایی و هیات علمی مورد نیاز را نداشته باشد ظرفیت پذیرش دانشجوی آن واحد صفر و یا کاهش خواهد یافت.

حسین زاده لطفی خاطرنشان کرد: ممیزی رشته محل های دانشگاه تعیین کننده کمبودهای هیات علمی نیز خواهد بود براین اساس وضعیت تعداد اعضای هیات علمی واحدها نیز پایش می شود.

او عنوان کرد: در فراخوان فعلی این دانشگاه بخش عمده ای از نیازهای واحدها که براساس ممیزی رشته ها پایش شد، اعمال شده است.

20104

کد خبر: 603375

وب گردی

وب گردی