در واحد بوشهر صورت گرفت; برگزاری کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی علمی ISI و ISC

یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع چگونگی آموزش مقاله‌نویسی علمی ISI و ISC در آمفی تئا‌تر دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر با بیان اینکه شرکت در این کارگاه برای دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی آزاد بوده است، گفت: در این کارگاه بصورت عملی و کاربردی، اصول نگارش و نحوه انتخاب مجلات و ارسال مقالات برای دانشجویان آموزش داده شد.

دکتر اسماعیل کوه‌گردی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با نکات مهم روش تحقیق دانشجویی شرح داد و افزود: آشنایی با روش‌ها، ظرفیت‌ها و نکات لازم در مقاله نویسی بطور خاص از دیگر اهداف این کارگاه بود.

عضو هیأت علمی واحد بوشهر برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی را در دانشگاه برای دانشجویان یک امتیاز مهم دانست و اضافه کرد: در این کارگاه به علت اینکه مباحث بصورت تخصصی و کاربردی مطرح می‌شود و از کلی و زیاده گویی صرفه نظر می‌شود ضمن صرفه جویی در وقت شرکت کنندگان، موجب آشنایی با نکات ریز و تخصصی می‌شود.

کوه‌گردی ادامه داد: شرکت دادن دانشجویان در فرایند مباحثه و طرح سوال برای ورود به امر پژوهش و مقاله نویسی، تبیین نکات و جزئیان مهم مدنظر داوران مجلات علمی - پژوهشی برای بالا بردن شانس پذیرش مقالات، مشاوره و دسته بندی ساختاری جملات علمی - پژوهشی و ISI و... از دیگر مزایای این کارگاه آموزشی بود.

معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر با بیان اینکه کارگاه مقاله نویسی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی برپا گردید، گفت: یکی از رسالتهای اصلی باشگاه پژوهشگران جوان حمایت از دانشجویان و توجه به رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این عزیزان در دانشگاه می‌باشد و در همین راستا باشگاه پژوهشگران این واحد در زمینه تقویت و ارتقاء علمی آنان در روزهای پایانی سال این کارگاه را دایر کرد.

او با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای در برگزاری کارگاه آموزشی فوق از دانشجویان اخذ نشد، بیان کرد: بحمدالله استقبال بسیار خوبی از سوی دانشجویان صورت گرفته و با حضور پویا و پرنشاط آنان پیش بینی می‌شود که این کارگاه مجددا برگزار شود.

کد خبر: 603378

وب گردی

وب گردی