تأسیس صندوق توسعه زیرساختهای واحدهای بین المللی حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه شورای راهبردی مدیریت توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی با حضور دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی و دکتر محمد رضا شمس اردکانی، مدیر توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی و اعضای شورا در سالن جلسات معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزارش شد.

به گزارش ایسکانیوز، در جلسه شورای راهبردی مدیریت توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی که با حضور دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی و دکتر محمد رضا شمس اردکانی، مدیر توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی و اعضای شورا در سالن جلسات معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سازمان مرکزی برگزار شد، با توجه به تصویب رئوس زیر ساختهای مورد نیاز جذب دانشجویان خارجی در واحدهای بین المللی دانشگاه درحوزه علوم پزشکی و کمبود منابع مالی مورد نیازجهت تأمین زیرساختهای مورد نیاز، تاسیس صندوق توسعه زیر ساختهای واحدهای بین الملل پیشنهاد گردید و مورد استقبال اعضای شورا قرار گرفت.

در این جلسه محمدرضا شمس اردکانی، مدیر توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی ضمن تشریح زیرساختهای مورد نیاز جذب دانشجویان خارجی برای حاضرین، پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه زیر ساختهای مورد نیاز پذیرش دانشجویان خارجی در واحدهای بین الملل را مطرح کرد، وی به لزوم تاسیس این صندوق اشاره کرد و گفت: با تاسیس این صندوق روند تأمین زیر ساختهای مورد نیاز پذیرش دانشجویان خارجی در واحدهای بین الملل شتاب گرفته و مشکلات عدیده ای راکه تا کنون با آن مواجه بودیم مرتفع می نماید و بستر لازم جهت پذیرش و جذب دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاهی فراهم می شود.

او در ادامه گفت: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر توجه ویژه ای به توسعه آموزش و پژوهش فراتر از مرزها دارد، ما باید با همدلی و مساعدت یکدیگر به عنوان یک خانواده بزرگ تمام تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در صحنه بین المللی به کار گیریم. صندوق توسعه زیرساختها زمینه ساز رشد رتبه دانشگاه در صحنه بین الملل شده و جذب بیشتر دانشجویان خارجی را برای دانشگاه و سلامت را برای مردم کشور و جهانیان به ارمغان خواهد آورد.

شمس اردکانی ضمن اشاره به این که موجودی صندوق با مشارکت واحدها تأمین می گردد بیان داشت: موجودی این صندوق صرف تامین زیرساختهای مورد نیاز از جمله زیرساختهای آموزشی و پژوهشی متناسب با استانداردهای روزدنیا در آموزش عالی، خواهد شد.

20101

کد خبر: 603383

وب گردی

وب گردی