بازدید از مرکز تحقیقات و شرکت داروسازی باریج اسانس/تقویت ارتباط صنعت ودانشگاه در دستورکار واحد گرمسار

با هدف تقویت و گسترش ارتباط صنعت ودانشگاه، مسئولین حوزه پژوهش و فناوری و اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از مرکز تحقیقات و شرکت داروسازی باریج اسانس بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا محمدی ملایری، معاونت پژوهش و فناوری، مسئولین حوزه پژوهش و فناوری و اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار، با هدف تقویت و گسترش ارتباط صنعت ودانشگاه از مرکز تحقیقات و شرکت داروسازی باریج اسانس بازدید کردند.

محمدرضا محمدی ملایری، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: در راستای عقد تفاهم نامه و انجام طرح های پژوهشی و با هدف تقویت و گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه، بازدید مسئولین حوزه پژوهش و فناوری، دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و اعضای هیأت علمی دانشکده دامپزشکی از کارخانه داروسازی باریج اسانس و مرکز تحقیقات باریج صورت گرفت و زمینه های گسترش و تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست دکتر تقی زاده مدیر مرکز تحقیقات باریج در خصوص فعالیتهای پژوهشی این مرکز توضیحاتی ارائه و از آمادگی این مرکز جهت انجام همکاری های مشترک علمی خبر داد.

ملایری اضافه کرد: مسئولین واحد گرمسار هم ضمن معرفی دانشکده دامپزشکی و پتانسیلهای بالقوه این واحد دانشگاهی از جمله اساتید توانمند، آزمایشگاههای مجهز و بیمارستان تخصصی دامپزشکی، آمادگی این واحد دانشگاهی جهت عقد تفاهم نامه امور پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه های علمی مرتبط را اعلام نمودند.

در این جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و مرکز تحقیقاتی و شرکت باریج اسانس نسبت به عقد تفاهم نامه و شروع همکاری های دوجانبه اقدامات لازم را انجام دهند.

شرکت و مرکز تحقیقات داروسازی باریج‌ اسانس تولید کنندۀ دارو و فرآورده‌های آرایشی - بهداشتی و غذائی بر پایۀ مواد مؤثره گیاهی است که در زمینه های انسانی، دام، طیور و آبزیان فعالیت نموده و درسال 1371 تأسیس و در سال 1374 رسماً محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

20101

کد خبر: 603391

وب گردی

وب گردی