تندیس جشنواره فیلم کوتاه تهران به پردیس چارسو اهدا شد

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران تندیس سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران را به مدیر پردیس سینمایی چارسو اهدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز در نشستی که با حضور مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و مدیران پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از برگزاری باشکوه سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی چارسو قدردانی کرد.

در این نشست فرخنده کیش وجود پردیس سینمایی چارسو در قلب پایتخت و در استراتژیک‌ترین خیابان تهران را موهبتی برای این منطقه دانست و از این پردیس به‌عنوان شاخصی برای توسعه فضاهای فرهنگی ــ تجاری در کشور یادکرد.

در ادامه علیرضا کریمی صارمی، مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از عزم این جشنواره برای برگزاری متفاوت جشنواره آینده فیلم کوتاه تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد جشنواره سی و سوم هم به میزبانی پردیس سینمایی چارسو برگزار شود.

محمدرضا بهشتی منفرد، مشاور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز در این نشست بر ضرورت افزایش همکاری‌های مشترک بین انجمن سینمای جوانان ایران و پردیس چارسو تأکید کرد.

اشکان خطیبی، مدیر پردیس سینمایی چارسو نیز برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران در این پردیس را اتفاق بزرگی برای این مجموعه خواند و آشنایی نسل جوان فیلم‌ساز و دانشجو با پردیس سینمایی چارسو را مهم‌ترین دستاورد این جشنواره دانست.

وی همچنین برای اکران منظم فیلم‌های کوتاه در طول سال در این پردیس اعلام آمادگی کرد.

در پایان این نشست فرید فرخنده کیش تندیس و لوح تقدیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را به مدیریت پردیس سینمایی چارسو اهدا کرد.

504502

کد خبر: 603421

وب گردی

وب گردی