اشتغال زایی و توانمند سازی شغلی جوانان محله های مرکزی تهران

دوره های آموزشی کاربردی و مهارتی برای جویندگان کار با هدف ایجاد مهارت کاربردی بین جوانان جویای کار، از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 دوره های آموزشی ویژه توانمند سازی شغلی و مهارت آفرینی برای متقاضیان برگزار می شود.

ایسکانیوز:وحید محمدی قائم مقام شهرداری منطقه 11 ؛با اشاره به این که بسیاری از جوانان به دنبال کاریابی و فرصت های شغلی هستند ؛ مهارت آفرینی و آماده سازی جوانان برای اشتغال و ورود به بازار کار را بسیار مهم دانست وگفت: با هدف آماده سازی جوانان جهت ورود به بازار کار ، کارآفرینی ،توانمند سازی و توسعه شغلی؛ سلسله دوره های آموزشی کاربردی کوتاه مدت و بسیار کم هزینه با همکاری تیمی متشکل از متخصصین ،کار آفرینان و صاحبان مشاغل برگزار می شود.
به گفته قائم مقام شهرداری منطقه 11 ، مخاطبان این دوره های آموزشی با مجموعه ای از مهارت های بنیادین و اولیه استخدام و تصاحب شغل دلخواه ،مبانی و روش های کار آفرینی و توسعه شغلی آشنا شده و می توانند از خدمات پیش بینی شده در این خصوص بهره مند شوند.
محمدی افزود : خدمات آموزشی این دوره ها شامل مهارت های ورود به بازار کار ، مهارت های کار آفرینی و مهارت های توانمند سازی است و همچنین خدمات مشاوره ای از قبیل ایده یابی و تدوین مقدمات کسب و کار ، نگار شطرح تجاری ، توسعه و بهبود کسب و کار ،تأمین منابع مالی ، مشاوره امور قراردادها و ... نیز برای متقاضیان انجام خواهد شد.
او گفت: دوره های آموزشی آماده سازی جوانان و افراد جویای کار برای اشتغال و ورود به بازار کار که از سوی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در دست اجراست شهروندان 18 تا 35 ساله را تحت پوشش خود قرار می دهد و خدمات اجرایی ویژه ای از قبیل فروش و تبلیغات ، برند سازی ،امور تبلیغات ، استخدام و منابع انسانی ، امور بازاریابی ، راه اندازی کسب و کار ، طراحی سایت را ارائه می دهد.
علاقمندان به استفاده از این دوره های آموزشی می توانند به نزدیکترین سرای محله منطقه 11 مراجعه و یا با شماره تلفن 55428929 تماس حاصل فرمایند.

105105

کد خبر: 603445

وب گردی

وب گردی