آماده‌ سازی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) برای نوروز/ تویوتا کمری فرودگاه جایگزین سمند می‌شود

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آماده سازی این فرودگاه با توجه به نزدیک شدن به نوروز و افزایش پروازها خبرداد .

به گزارش ایسکانیوز؛ محمود نویدی، گفت: تا پایان امسال بین 200 تا 300 دستگاه تویوتا کمری هیبریدی و غیر هیبریدی جایگزین تاکسی‌های سمند فعلی می‌شود.

وی از ساماندهی وضع موجود ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبرداد و افزود: ساماندهی آسانسورها، تغییراتی در گیت‌های ورودی به ترمینال و فضاهای داخلی ترمینال مسافری این فرودگاه از جمله اقدامات در حال انجام است که امیدواریم تا 15اسفند انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه 3تا 4 هزار مترمربع به مساحت ترمینال موجود اضافه خواهد شد گفت: آسانسورهای فعلی با آسانسورهای نو تعویض خواهد شد و گیت‌های ورودی به ترمینال نیز با هدف تسهیل عبور و مرور اصلاح می‌شود.

نویدی همچنین به توسعه فضای پارکینگ فرودگاه بین‌المللی امام اشاره کرد و گفت: در دو هفته آینده به میزان حدود 7 هزار دستگاه خودرو به ظرفیت موجود پارکینگ فرودگاه افزوده می‌شود.

در نوروز سال گذشته حدود 13 هزار دستگاه خودرو در فرودگاه امام خمینی پارک شد که به دلیل کمبود فضا بخشی از آنها در فضای باز توقف کرده بودند که با افزایش ظرفیت در سال جاری امیدواریم بخش پارکینگ تا حدی ساماندهی شود.

وی گفت: در مجموع با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تقاضا برای سفر به منظور تسهیل فرآیند حضور در فرودگاه و رفاه حال مسافران اقدامات لازم در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از تعویض تاکسی‌های فرودگاه خبرداد و گفت: در حال حاضر حدود 800 تاکسی فرودگاهی در فرودگاه امام وجود دارد که 500 دستگاه از آنها سمند است و طبق مصوبه هیأت دولت این تاکسی‌ها باید از فرودگاه به داخل شهر منتقل شود.

401/602

کد خبر: 603458

وب گردی

وب گردی