آغاز ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان از امروز

رئیس مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان از ساعت 14 امروز 8 اسفندماه تا آخر وقت اداری روز 20 اسفندماه خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، حسین شجاعی با اشاره به این که دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‎های استعدادهای درخشان (دوره اول و دوره دوم متوسطه) قبلاً به ادارات کل آموزش و پرورش استان‎ها ابلاغ شده است، اظهارکرد: دانش‎آموزان پایه ششم و پایه‎ نهم در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان می توانند جهت اطلاع از کیفیت اجرای آزمون و ثبت نام ، از امروز 8 اسفند ماه 94 به پایگاه اینترنتی www.sanaad.medu.ir مراجعه کنند.

رئیس مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با بیان این که تمامی مراحل ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی خواهد بود، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ده روز قبل از برگزاری آزمون از طریق پایگاه اینترنتی سناد در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

او گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 23 اردیبهشت و آزمون ورودی پایه دهم راس ساعت 9 صبح روز جمعه 24 اردیبهشت ماه 95 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شجاعی با تاکید بر این که زمان ثبت نام قابل تمدید نیست افزود: دانش‎آموزان پایه ششم و‎ نهم نسبت به ثبت نام از ساعت 14 امروز 8 اسفند ماه تا آخر وقت اداری روز 20 اسفندماه اقدام کنند.

20104

کد خبر: 603557

وب گردی

وب گردی